Σύστημα δικτύωσης BNI: Πελατεία με μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα»

Νέες επαφές, πελάτες και αύξηση πωλήσεων υπόσχεται και φιλοδοξεί να φέρει στους ελεύθερους επαγγελματίες ένας νέος τρόπος διαφήμισης για την Ελλάδα

Νέες επαφές, πελάτες και αύξηση πωλήσεων υπόσχεται και φιλοδοξεί να φέρει στους ελεύθερους επαγγελματίες ένας νέος τρόπος διαφήμισης για την Ελλάδα που αφορά μεταξύ άλλων το word of mouth marketing ή αλλιώς μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα. Το σύστημα δικτύωσης ΒΝΙ, το οποίο πρόσφατα ξεκίνησε και στην Ελλάδα, έχει εφαρμοστεί σε 60 χώρες, σε τέσσερις ηπείρους και φέρνει σε επαφή τους ελεύθερους επαγγελματίες-μέλη του με στόχο να μάθουν να προβάλλουν καλύτερα τον εαυτό τους, να κάνουν εποικοδομητικές επαφές και να κλείνουν νέες επαγγελματικές συμφωνίες.
Σε μια εποχή που η οικονομική κρίση απασχολεί και αποδυναμώνει την αγορά το networking φαίνεται να είναι μια σίγουρη πρόταση για να επιβιώσει μια επιχείρηση επενδύοντας σε συστήματα επαγγελματικής δικτύωσης που εξασφαλίζουν ανάπτυξη και προοπτική αύξησης τζίρου, όπως υποστηρίζει η κυρία Ελλη Γλύτσου, διευθύντρια της BNI Ελλάδος. Η ΒΝΙ, συνεχίζει η ίδια, «προσφέρει ένα θετικό, υποστηρικτικό και δομημένο περιβάλλον στο οποίο ανταλλάσσονται ποιοτικές επαγγελματικές συστάσεις. Αυτό επιτυγχάνεται με την καλλιέργεια προσωπικών σχέσεων μεταξύ δεκάδων διαπιστευμένων επαγγελματιών από όλους τους χώρους και όλα τα επαγγέλματα. Το networking απαιτεί δέσμευση. Οι πιο επιτυχημένες ομάδες της ΒΝΙ αποτελούνται από επαγγελματίες που έχουν πραγματικά αναλάβει τη δέσμευση να βοηθούν ο ένας τον άλλον μέσω του networking».
Μάλιστα το word of mouth marketing παραμένει ο τρόπος προβολής που εμπιστεύονται σε μεγαλύτερο βαθμό οι καταναλωτές, όπως προκύπτει από σχετική μελέτη της Nielsen σε παγκόσμιο επίπεδο, που περιλαμβάνει όμως και την Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι η BNI δημιουργεί διάφορες ομάδες με 20-40 μέλη σε διάφορες περιοχές της Αθήνας οι οποίες αποτελούνται από διαφορετικά ελεύθερα επαγγέλματα η καθεμιά έτσι ώστε να αποφευχθεί ο ανταγωνισμός. Τα μέλη της κάθε ομάδας, τα οποία αυξάνονται σταδιακά, μπορούν να φέρουν και επισκέπτες, ενώ συναντώνται κάθε εβδομάδα έτσι ώστε να ανταλλάσσουν επαφές, να κλείνουν ραντεβού και νέες συμφωνίες και δημιουργείται μια κατάσταση επαγγελματικής ευφορίας. Επίσης στις συναντήσεις παρευρίσκεται και συντονιστής της BNI που κατευθύνει και μαθαίνει τα μέλη τεχνικές και τρόπους για να προβάλλουν τους στόχους τους. Το μυστικό ανάπτυξης της BNI, σύμφωνα με την κυρία Ελλη Γλύτσου, είναι τα ίδια τα μέλη να δημιουργήσουν τη δική τους ομάδα και να λειτουργεί ως εταιρεία, καθώς οι ίδιοι επαγγελματίες καλούν στη συνέχεια άλλους από διάφορα επαγγέλματα προκειμένου να αυξηθεί ο κύκλος γνωριμιών.
Οσον αφορά την ποιότητα και τη συνέπεια των επαγγελματιών, κάθε μέλος περνά από συνέντευξη προκειμένου να ενταχθεί στην ομάδα. Σχετικά με το κόστος υπάρχει ένα ποσό 150 ευρώ εγγραφής, καθώς και ένα ποσό 600 ευρώ ετήσιας συνδρομής.
Η BNI δημιουργήθηκε το 1985 από τον δρα Ivan Misner στη Νότια Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Ηρθε στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2014, ως σήμερα έχει 56 μέλη σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, ενώ ως το τέλος του 2015 στοχεύει να αποκτήσει 300 μέλη και να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk