Εκσυγχρονίζεται το παλιό εναέριο δίκτυο των ΗΛΠΑΠ

Την αντικατάσταση εκατοντάδων πεπαλαιωμένων μεταλλικών ιστών του ηλεκτροκινούμενου δικτύου των τρόλεϊ δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών. Το έργο αφορά την αντικατάσταση 835 παλαιών μεταλλικών ιστών διαφόρων τύπων που χρησιμοποιούνται για την ανάρτηση του εναερίου ηλεκτρικού δικτύου των ΗΛΠΑΠ στους δήμους Αθηναίων, Πειραιά, Καλλιθέας, Νέας Φιλαδέλφειας, Κερατσινίου και Βύρωνα.

Την αντικατάσταση εκατοντάδων πεπαλαιωμένων μεταλλικών ιστών του ηλεκτροκινούμενου δικτύου των τρόλεϊ δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών.

Το έργο αφορά την αντικατάσταση 835 παλαιών μεταλλικών ιστών διαφόρων τύπων που χρησιμοποιούνται για την ανάρτηση του εναερίου ηλεκτρικού δικτύου των ΗΛΠΑΠ στους δήμους Αθηναίων, Πειραιά, Καλλιθέας, Νέας Φιλαδέλφειας, Κερατσινίου και Βύρωνα.

Η στήριξη και ανάρτηση του εναερίου δικτύου θα γίνει είτε με μεταλλικούς βραχίονες στήριξης είτε με πλαστικά επίτονα, ανάλογα με την περίσταση, ενώ θα γίνει και αντικατάσταση καλωδίων τροφοδοσίας και άλλων υλικών.

Η εν λόγω πρωτοβουλία ελήφθη έπειτα από την διαπίστωση ότι, λόγω της παλαιότητας των ιστών, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος. Επίσης, οι νέοι στύλοι της ηλεκτροκίνησης θα αυξήσουν την ταχύτητα των τρόλεϊ και θα μειώσουν τους ρύπους, ειδικά στο κέντρο της Αθήνα και του Πειραιά, περιοχές με ιδιαίτερα υψηλή περιβαλλοντική υποβάθμιση.

Ακόμη, εκτιμάται ότι, με το νέο εναέριο δίκτυο, η μείωση των βλαβών και των εκτροχιασμών, συνεπακόλουθα θα ρίξει το κόστος συντήρησης των ΗΛΠΑΠ.

Με απόφαση του γενικού γραμματέα Μεταφορών, κ. Χ. Τσιόκα, το έργο εντάχθηκε, μέσω της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών, στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Αττική» και στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Η συνολική προτεινόμενη δημόσια δαπάνη καθορίζεται στα 2,3 εκατ. ευρώ, ενώ σύντομα θα διευκρινιστεί το ποσοστό της κοινοτικής συμμετοχής. Πάντως, καταληκτική ημερομηνία αποπεράτωσης του έργου ορίστηκε η 31 Δεκεμβρίου του 2015.

Δείτε επίσης
Κοινωνία
Σίβυλλα
Helios Kiosk