Μικρά και επί Παντός

Μικρά και επί Παντός | tovima.gr

▅ Βλαστικά κύτταρα εναντίον (και) της κώφωσης

Βρετανοί επιστήμονες κατάφεραν να δημιουργήσουν τα πολύπλοκα τριχωτά κύτταρα αλλά και τους νευρώνες που είναι απαραίτητοι στον μηχανισμό της ακοής, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη εμβρυϊκά βλαστικά κύτταρα. Η εξέλιξη ανοίγει τον δρόμο για τη θεραπεία ατόμων τα οποία όχι μόνο δεν ακούνε καλά, αλλά και που δεν ακούνε καθόλου. Την έρευνα πραγματοποίησαν επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ οι οποίοι διαπίστωσαν ότι μπορούν να δημιουργήσουν τριχωτά κύτταρα από βλαστικά κύτταρα που βρίσκονται στα αφτιά των εμβρύων. Οι ερευνητές ευελπιστούν ότι θα καταφέρουν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη μέθοδο για να πραγματοποιήσουν μεταμοσχεύσεις κυττάρων σε άτομα που πάσχουν από κώφωση.

▅ Τα βιντεοπαιχνίδια δράσης βελτιώνουν την όραση

Ομάδα ερευνητών από τις ΗΠΑ και το Ισραήλ ανακάλυψε και μια θετική πτυχή στην ενασχόληση με τα βιντεοπαιχνίδια και ειδικά με τα παιχνίδια δράσης και βίας που βρίσκονται μόνιμα στο στόχαστρο επικρίσεων. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η εντατική ενασχόληση με αυτά τα παιχνίδια βελτιώνει σημαντικά τόσο την όραση στο σκοτάδι όσο και την ικανότητα εντοπισμού μικροδιαφορών. Τα αποτελέσματα έδειξαν βελτίωση σε αυτούς τους τομείς σε ποσοστά που αγγίζουν το 60%.

▅ Το απόλυτο χαλαρωτικό είναι το…βιβλίο

Εκτός από εξαιρετικά καλή παρέα, ένα βιβλίο αποδεικνύεται ότι είναι και ιδιαίτερα… χαλαρωτικό. Ειδικοί του Ιnternational Μindlab του Πανεπιστημίου του Σάσεξ διαπίστωσαν ότι ακόμη και μόλις έξι λεπτά ανάγνωσης αρκούν για να αποβάλει κάποιος τα 2/3 του καθημερινού στρες που τον βαραίνει. Η έρευνα έδειξε ότι το διάβασμα λειτουργεί αποτελεσματικότερα και ταχύτερα συγκριτικά με άλλες μεθόδους που υπόσχονται χαλάρωση, όπως για παράδειγμα η μουσική, οι περίπατοι ή μια κούπα ζεστό τσάι. Οι ψυχολόγοι εκτιμούν ότι αυτό συμβαίνει επειδή το μυαλό συγκεντρώνεται στην ανάγνωση, «ξεφεύγει» και μπαίνει στον κόσμο του βιβλίου, προκαλώντας έτσι τη χαλάρωση τη έντασης των μυών ή της καρδιάς.

• Η Καλντέρα η επιλογή να εκδράμουν αυτές τις άκρως επικίνδυνες ημέρες, με τη μετάλλαξη Ομικρον να σαρώνει τα πάντα, στην αγαπημένη... ΣΙΒΥΛΛΑ |