O φωτογράφος Γκλεν Λούντφορντ βρισκόταν πίσω από τον φακό. Το εντυπωσιακό σκηνικό στήθηκε στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σελινούντα στη Σικελία. Ενα εντυπωσιακό, πανάκριβο project το οποίο θύμιζε χολιγουντιανή κινηματογραφική ταινία, αν και στο «φόντο» υπήρχε άρωμα αρχαίας Ελλάδας. Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci για τη συλλογή pre-fall 2019 αποτελεί συνέχεια του διαλόγου του δημοφιλούς ιταλικού οίκου (μέσω του υπερταλαντούχου creative director Αλεσάντρο Μικέλε) με τον αρχαίο κόσμο. Χρώματα, πολύτιμα υφάσματα, ευφάνταστα σχέδια… ένας εκρηκτικός, υπέροχος κόσμος. Τα ταμεία του οίκου Gucci γεμίζουν με χρήματα, ενώ οι Λούντφορντ και Μικέλε κατόρθωσαν να στρέψουν τα φλας της παγκόσμιας δημοσιότητας σε όλο αυτό το project, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην πανέμορφη Σικελία. Τα πανκ συγκροτήματα Surfbort και Amyl and The Sniffers έλαβαν μέρος στην εν λόγω φωτογράφιση, η οποία χαρακτηρίστηκε «τολμηρή» από κάποιους. Οι «ιθύνοντες» μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια αποτίουν φόρο τιμής στην αρχαιοελληνική παράδοση της συγκέντρωσης με σκοπό την απόλαυση ενός συμποσίου με μουσική, χορό, συζητήσεις και διασκέδαση με φίλους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω