Η επιτυχία των προηγούμενων τεσσάρων γενιών του ιαπωνικού supermini πέρασε αυτομάτως σε δεύτερη μοίρα από τη στιγμή που η πέμπτη γενιά του άλλαξε εντελώς, το 2017, τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Αλλη σχεδίαση, νέοι κινητήρες και αναμφισβήτητα μια ωριμότερη οδική συμπεριφορά επαναπροσδιόρισαν την αξία του Micra στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά σε συνδυασμό με τη σταθερή προσήλωση της Nissan στη χρήση σύγχρονων και χρηστικών συστημάτων ενημέρωσης  και ψυχαγωγίας.

Σε όλα αυτά προστέθηκαν τους προηγούμενους μήνες δύο νέοι turbo κινητήρες βενζίνης 1,0 λίτρου, απόδοσης 100 και 117 ίππων, που αναδεικνύουν τις δυνατότητες του Micra στον δρόμο και ταυτόχρονα το επικαιροποιούν στη μάχη με τον ανταγωνισμό του. Προσπερνώντας εδώ την ισχυρότερη έκδοση των 117 ίππων, η οποία διατίθεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με τιμές από 15.890 ευρώ, θα σταθούμε στην εισαγωγική πλέον υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 100 ίππων με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων που αντικατέστησε το μοτέρ βενζίνης 0,9 λίτρου, απόδοσης 90 ίππων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω