Γιατί το Λιμενικό δεν ακινητοποίησε και εκκένωσε το πειρατικό δουλεμπορικό πλοίο- φέρετρο και το άφησε να φύγει; Υπήρξαν κλήσεις από τους εξαντλημένους πρόσφυγες στον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης «112», όπως συμβαίνει σε σωρεία άλλων περιπτώσεων ταξιδιών-θανάτου με υπερφορτωμένα πλοία; Στην περίπτωση αντίστοιχων κλήσεων θα έπρεπε να υπάρξει άμεση αντίδραση των λιμενικών αρχών; Γιατί διαφοροποιούνται οι αναφορές ακτιβιστών και στελεχών του Λιμενικού ότι δεν υπήρχαν νεκροί στο σκάφος; Το σκάφος του Λιμενικού που είχε προσεγγίσει το μοιραίο δουλεμπορικό είχε κάμερα που κατέγραψε την ανατροπή του πλοίου και γιατί αρνείται κάτι τέτοιο η συγκεκριμένη υπηρεσία;

Οπως φαίνεται από τη μελέτη της σχετικής νομοθεσίας, επιβάλλεται στο Λιμενικό η παρέμβασή του σε περίπτωση διατάραξης ακτοπλοΐας. Ομως αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια και στην αξιολόγησή του το επιχειρησιακό σχέδιο όταν ελλοχεύει ο κίνδυνος ναυαγίου κ.λπ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω