Οι κατασκευές ανεβάζουν στροφές και αναδιατάσσουν τον επιχειρηματικό χάρτη. Οι βελτιώσεις του θεσμικού πλαισίου και η αξιοποίηση νέων εργαλείων δίνουν λύσεις στη δύσκολη εξίσωση. Με προϋπολογισμό άνω των 4 δισ. ευρώ, συνολικά 20 έργα ΣΔΙΤ βρίσκονται στο μεγάλο πακέτο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η αρχή έχει ήδη γίνει με 10 διαγωνισμούς, ύψους 1,73 δισ. ευρώ, προσελκύοντας ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον.

Η επόμενη φουρνιά βρίσκεται σε φάση επαναπροσδιορισμού και ωρίμανσης. Στα 9 προς έγκριση έργα που προετοιμάζονται, υπό τον υφυπουργό Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη, με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 2,3 δισ. ευρώ, περιλαμβάνονται δύο πρωτιές στον εγχώριο χάρτη των ΣΔΙΤ. Το mega ΣΔΙΤ για τον φορέα λειτουργίας και συντήρησης του μετρό Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 305 εκατ. ευρώ, και τα ηλεκτρονικά διόδια με χρέωση ανά διανυθείσα απόσταση. Το έργο των 300 εκατ. αφορά την εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τη σταδιακή μετάβαση στη free flow λειτουργία των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω