Η πρόθεση της VW να κυριαρχήσει στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης αξιοποιώντας το τεχνολογικό «βάθος» του ομίλου όπου ανήκει ήταν εμφανής ήδη από την παρουσίαση του ID.3, του πρώτου και μικρότερου ως τώρα (καθώς αναμένεται και το ID.2) αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της που άνοιξε την πόρτα στα υφιστάμενα ID.4, ID.5 και ID.Buzz. Καθένα από αυτά αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση, πολύ διαφορετική ωστόσο, από το νεότερο μέλος της οικογένειας που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στη Γερμανία στις αρχές Σεπτεμβρίου. Το ID.7 είναι το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο μοντέλο ID., ιδιότητες που το τοποθετούν για ποικίλους λόγους απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW i4 ή το Τesla Model 3. Με μήκος 4,961 μέτρα είναι μεγαλύτερο ακόμη και από τη Mercedes-EQE (η οποία είναι μια κατηγορία από μόνη της) πιστοποιώντας τον τίτλο της ναυαρχίδας που του δίνει η VW. Το μεταξόνιο 2,966 μέτρων επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό της δίνοντας στους επιβάτες του πίσω καθίσματος την αίσθηση λιμουζίνας καθώς τρεις ενήλικοι χωρούν άνετα εκεί ακόμη και αν έχουν ύψος δύο μέτρα. Η χρήση της πλατφόρμας MEB και το εντελώς επίπεδο δάπεδο εξασφαλίζουν πρωτόγνωρη ευρυχωρία και 532 λίτρα στον χώρο αποσκευών ο οποίος έχει μεγάλο άνοιγμα και μεταβαλλόμενο ύψος. Ακόμη πιο εντυπωσιακή όμως είναι η αίσθηση της ποιότητας στο εσωτερικό, μακράν καλύτερη από εκείνη των άλλων ID. μοντέλων. Η ποικιλία των υλικών, το διάτρητο τεχνητό δέρμα στα καθίσματα, τα σουέτ ενθέματα στις πόρτες, τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, τα φωτιζόμενα γυαλιστερά ένθετα αλλά κυρίως η νέα οθόνη 15 ιντσών για το infotainment καταδεικνύουν το μέγεθος της προσπάθειας, αλλά και της φιλοδοξίας της VW. Εκεί οφείλεται άλλωστε η ύπαρξη ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης πανοραμικής ηλιοροφής, η διαπερατότητα της οποίας διαβαθμίζεται είτε με την κίνηση του χεριού είτε με φωνητικές εντολές. Μέσω αυτών κατ’ επιλογή, λειτουργεί και το σύστημα κλιματισμού που λαμβάνει υπόψη τη θέση του ήλιου ενώ ψύχει ή θερμαίνει το αυτοκίνητο ακόμη και πριν την έναρξη της διαδρομής. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία εξοπλισμού του ID.7, το οποίο εισάγει στην γκάμα της VW εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που συναντάμε σε μοντέλα Audi, με ό,τι αυτό σημαίνει για την αξία του.

Αντίστροφη μέτρηση

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω