Υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που μπορεί να γράψει κάποιος για μια εταιρεία η οποία συμπληρώνει έναν αιώνα «ζωής» και έχει καταγραφεί στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μια από τις σημαντικότερες της πάλαι ποτέ βρετανικής αυτοκρατορίας στο πεδίο της αυτοκίνησης. Τίποτα από αυτά ωστόσο δεν είναι πιο σημαντικό τώρα από την επιστροφή της στο προσκήνιο της ελληνικής αγοράς καθώς τα μοντέλα της διευρύνουν με δύο τρόπους τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών.
Ο πρώτος σχετίζεται με τις εναλλακτικές προτάσεις που στοχεύουν στις δημοφιλέστερες κατηγορίες στην χώρα μας – τα μικρότερα και μεγαλύτερα SUV, οι χαμηλού κυβισμού κινητήρες, η Plug-in υβριδική και η αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία – και ο δεύτερος με την ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εισαγωγική εταιρεία MG Motor Greece του ομίλου Συγγελίδη. Η υποδειγματική σχέση αξίας/τιμής που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της MG σε όλον τον κόσμο οφείλεται εν πολλοίς στη δύναμη του κινεζικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών SAIC, όπου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανήκει από το 2006. Η τεχνολογία που παράγει, ο τρόπος που τη διαχέει και η επταετής (ή για 150.000 χλμ.) εγγύηση που παρέχει στους πελάτες της δημιουργούν συνθήκες διαρκούς προϊοντικής ανάπτυξης. Χωρίς να κρύβει τη σχέση της με την Κίνα (η SAIC είναι ο μεγαλύτερος κινέζος κατασκευαστής οχημάτων) η MG έχει το μικρότερο κινεζικό αποτύπωμα, με την Ερευνα και την Εξέλιξη των μοντέλων της να πραγματοποιούνται στο Λονδίνο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.