Οταν στα τέλη της δεκαετίας του 1990 η smart έθετε με το fortwo τις βάσεις για τη δημιουργία της σύγχρονης μικροκινητικότητας, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πόσο μακριά θα μπορούσε να την οδηγήσει αυτό το ταξίδι. Μέσα από τους προϊοντικούς θριάμβους και τις πανωλεθρίες της, έγινε η πρώτη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που στράφηκε αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, προσελκύοντας σταδιακά το ενδιαφέρον επενδυτών όπως ο κινεζικός όμιλος Geely ο οποίος απέκτησε από τη Mercedes-Benz το 50% του μετοχικού κεφαλαίου της και μαζί τη δυνατότητα να την εξελίξει σε μια «προσιτή» premium μάρκα με διαφορετική από την αρχική της κατεύθυνση. Η στροφή στο μέλλον αποδείχθηκε ήδη από το B-Crossover με την ονομασία smart #1 το οποίο αναμένεται στην ελληνική αγορά την επόμενη χρονιά, σχεδόν παράλληλα με το coupe SUV smart #3 που εσείς βλέπετε στις φωτογραφίες και εμείς είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τον προηγούμενο μήνα στο περιθώριο της έκθεσης κινητικότητας IAA Mobility στο Μόναχο. Από τη Γερμανία άλλωστε θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στα τέλη του 2023 ώστε να ακολουθήσει σταδιακά, από τις αρχές του 2024, η διάθεσή του σε επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη και αλλού.

Αντισυμβατικό

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω