Κοινό στοιχείων όλων των εκδόσεων του μοντέλου, πέρα από το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, αποτελεί η στρατηγική εξηλεκτρισμού των κινητήρων, με τους δίλιτρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες να υιοθετούν ήπια υβριδική τεχνολογία που προσδίδει 23 επιπλέον ίππους στην αρχική απόδοση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Ετσι η GLC 200 Coupe και GLC 300 Coupe αποδίδουν 204+23 και 258+23 ίππους ενώ οι GLC 220 d Coupe και GLC 300 d Coupe έχουν ισχύ 197+23 και 269+23 ίππων αντίστοιχα. Εκτός από την GLC 400 e Coupe της δοκιμής μας υπάρχουν άλλες δύο Plug-in υβριδικές (PHEV) όπου οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου συνυπάρχουν με ηλεκτροκινητήρα 100 kW ισχύος 136 ίππων αποδίδοντας 313 ίππους στην GLC 300 e Coupe και 335 ίππους στην GLC 300 de Coupe.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.