Κοινό στοιχείων όλων των εκδόσεων του μοντέλου, πέρα από το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, αποτελεί η στρατηγική εξηλεκτρισμού των κινητήρων, με τους δίλιτρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες να υιοθετούν ήπια υβριδική τεχνολογία που προσδίδει 23 επιπλέον ίππους στην αρχική απόδοση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Ετσι η GLC 200 Coupe και GLC 300 Coupe αποδίδουν 204+23 και 258+23 ίππους ενώ οι GLC 220 d Coupe και GLC 300 d Coupe έχουν ισχύ 197+23 και 269+23 ίππων αντίστοιχα. Εκτός από την GLC 400 e Coupe της δοκιμής μας υπάρχουν άλλες δύο Plug-in υβριδικές (PHEV) όπου οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου συνυπάρχουν με ηλεκτροκινητήρα 100 kW ισχύος 136 ίππων αποδίδοντας 313 ίππους στην GLC 300 e Coupe και 335 ίππους στην GLC 300 de Coupe.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω