Κατά κοινή ομολογία, δεν αρκεί μόνο η κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων για την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς στις ίδιες αρχές οφείλει να υπόκειται και η διαδικασία παραγωγής αυτοκινήτων σε όλο το εύρος της, από την παραγωγή των πρώτων υλών έως τα εργοστάσια, προκειμένου να επιτευχθεί ένα ουσιαστικά ουδέτερο κλιματικό ισοζύγιο. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ένα ακόμα βήμα για την περιστολή του αποτυπώματος άνθρακα της παραγωγής ενός «κρίσιμου» για την κατασκευή αυτοκινήτων υλικού. Ο λόγος για ένα «νέου είδους» αλουμίνιο που θα χρησιμοποιείται ήδη από το καλοκαίρι του 2023 σε μοντέλα της γερμανικής φίρμας (EQS και EQE) και υπόσχεται έως και κατά 70% μειωμένο αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα κατά την παραγωγή του χάρη στη σύμπραξη της Mercedes-Benz με την Hydro, εταιρεία παραγωγής αλουμινίου με βιώσιμο τρόπο. Η επίτευξη του ιδιαίτερα χαμηλού αποτυπώματος οφείλεται και στην αξιοποίηση έως και κατά 25% ανακυκλωμένων πρώτων υλών, ενώ όπως εύκολα υποθέτει κανείς το εν λόγω αλουμίνιο έχει ήδη περάσει τις απαιτούμενες δοκιμές προκειμένου να αξιοποιηθεί σε ευρεία κλίμακα σε μοντέλα παραγωγής. Ο απώτερος σκοπός της Mercedes-Benz αναφορικά με το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητά της είναι έως το 2030 να έχει μειώσει το αποτύπωμα παραγωγής του έως και κατά 90%, ενώ σε ό,τι αφορά τις ανακυκλωμένες πρώτες ύλες το ποσοστό χρήσης τους μέσα στην επόμενη δεκαετία αναμένεται να φτάσει έως το 40%.
Έντυπη έκδοση
Autohub
Έντυπη έκδοση