Η ισπανική φίρμα χάρη στην τολμηρή της ματιά έχει καταφέρει να αποκτήσει μια ενδιαφέρουσα δυναμική που μεταφράζεται και σε όρους πωλήσεων (ενδεικτικά οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 7,5% το 2024 καταγράφοντας νέο ρεκόρ για την φίρμα που απέκτησε την αυτονομία της το 2018) και την έχουν αναγάγει ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτων στη γηραιά ήπειρο.

Πλέον ετοιμάζεται να κάνει ένα ακόμα βήμα για να διατηρήσει το «momentum», προσθέτοντας στην ήδη επταμελή γκάμα της ένα ακόμα μοντέλο με την μορφή ενός ηλεκτρικού supermini το οποίο θα έχει πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία με το VW ID.2 αλλά θα διατηρήσει την γνώριμη υπογραφή των Ισπανών σε όρους αισθητικής όσο και επιδόσεων.

Το επίμαχο μοντέλο το οποίο θα ονομάζεται Raval βρίσκεται σε προχωρημένες δοκιμές εξέλιξης καθώς η πρεμιέρα του αναμένεται εντός του 2025. Σε ό,τι αφορά την αισθητική του, αξίζει να σημειωθεί ότι προπομπός για το Raval υπήρξε το αιχμηρό πρωτότυπο UrbanRebel που η Cupra είχε παρουσιάσει στο πρόσφατο παρελθόν και προφανώς οι Ισπανοί θα επιδιώξουν να διατηρήσουν ακόμα και στο μικρότερο μοντέλο τους την ιδιαίτερη αισθητική γραφή που τους ανέδειξε.

Σε επίπεδο τεχνολογίας το Raval θα αξιοποιήσει μια νέα αρχιτεκτονική την οποία ο γερμανικός όμιλος κωδικοποιεί ως ΜΕΒ Entry και η οποία στην περίπτωση του, θα φιλοξενεί ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ σε σχέση με το ομογάλακτο VW εξασφαλίζοντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 225 ίππους.  Σε όρους αυτονομίας το μικρότερο Cupra αναμένεται να προσφέρει 450 χλμ. με μία φόρτιση ενώ θα προσφέρει και τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% να επιτυγχάνεται σε χρόνο περίπου 20 λεπτών.

Στα ενδότερα αναμένεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,9 ιντσών και μια κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών όπως άφησε να εννοηθεί το πρωτότυπο VW ID.2all.

Ακόμα σημαντικότερη και από τα παραπάνω αναμένεται να είναι η τιμή του η οποία με δεδομένο ότι θα κυμανθεί μεταξύ 25.000-30.000 ευρώ θα το καταστήσει το πιο προσιτό μοντέλο της Cupra καθιστώντας τη προσβάσιμη σε ένα ευρύτερο κοινό.

Φωτογραφίες: Automedia