Απορρίφθηκε από το Συμβούλιο Εφετών, το αίτημα για χωριστή δίκη σε ό,τι αφορά τους κατηγορουμένους για τις αλλοιώσεις στον χώρο του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη (το λεγόμενο μπάζωμα).
Το αίτημα για χωρισμό του συγκεκριμένου σκέλους από το σύνολο της δικογραφίας για τη σιδηροδρομική τραγωδία δεν έγινε δεκτό από το συμβούλιο και ως εκ τούτου οι κατηγορούμενοι για το μπάζωμα – ο πρώην περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός και άλλοι έξι κρατικοί λειτουργοί από την Πυροςβεστική, την Αστυνομία και την Πολιτική Προστασία – θα δικαστούν μαζί με τους υπόλοιπους κατηγορούμενους, που ανέρχονται προς το παρόν σε 43, οι περισσότεροι με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος.
Για τις αλλοιώσεις στον τόπο της τραγωδίας, η κατηγορία είναι παράβαση καθήκοντος και είναι πλημμέλημα, αδίκημα για το οποίο η παραγραφή είναι σύντομη και αυτός ήταν και ο λόγος που είχε υποβληθεί το αίτημα το οποίο όμως δεν έγινε δεκτό.
Ανάλογο αίτημα άλλωστε αίτημα είχε απορριφθεί και στο παρελθόν.
Η ανακριτική διαδικασία για την τραγωδία στα Τέμπη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, σε αναμονή των δύο σημαντικών πορισμάτων, ένα από ειδικό πραγματογνώμονα του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου (Δημήτρης Καρώνης) και ένα από τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (νεοσύστατος οργανισμός). Και τα δύο πορίσματα αναμένεται να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματα που ακόμα είναι αναπάντητα για το τί προκάλεσε την έκρηξη που ακολούθησε τη σύγκρουση των τρένων και αν το εμπορικό τρένο κουβαλούσε κάποια εύφλεκτη ύλη, που πυροδότησε την έκρηξη και προκάλεσε το μανιτάρι της φωτιάς.
Παράλληλα, στο τελικό στάδιο βρίσκεται και εισαγγελική έρευνα, μετά από παρέμβαση της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου Γεωργίας Αδειλίνη, για το ότι στον ανακριτή δεν εστάλη βίντεο για την έναρξη της πορείας του εμπορικού τρένου, από τη Θεσσαλονίκη, αλλά βίντεο από τον επιβατικό σταθμό.
Άλλωστε, τα βίντεο με την πορεία του εμπορικού τρένου, που εστάλησαν αργότερα στον ανακριτή, ως σήμερα δεν έχουν επιστημονικά διαβαστεί, διότι όταν εστάλησαν σε εργαστήριο του Λονδίνου από τον δικαστικό λειτουργό, συνολικά 15, είχαν πάνω αλλεπάλληλες εγγραφές, που ήταν αδύνατον να διακρίνει κανείς το εμπορικό τρένο, ενώ ένα από αυτά ήταν και σπασμένο.
Ως σήμερα, η μόνη αποτύπωση του εμπορικού τρένου που υπάρχει στη δικογραφία, είναι από μίνι μάρκετ στη Λεπτοκαρυά, όπου δε φαίνεται να υπάρχει πάνω στο τρένο κάποιο ύποπτο φορτίο, αλλά την απάντηση στο κρίσιμο και ουσιαστικό ερώτημα, αν κουβαλούσε κάποιο εύφλεκτο υλικό το εμπορικό τρένο, θα δώσουν τα πορίσματα που έχουν παραγγελθεί απο τον ανακριτή στην έρευνα του για το τί προκάλεσε την έκρηξη που ακολούθησε τη σύγκρουση.