Το πολυτελές σκέλος της Hyundai αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του πληθωρικού SUV GV80 συνοδεύοντάς την και από μια νέα, δυναμικότερη coupe SUV παραλλαγή αμαξώματος.
Σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις, η Genesis έχει ανασχεδιάσει πλήρως το εσωτερικό του GV80 φροντίζοντας παράλληλα να υλοποιήσει μια στοχευμένων αναβαθμίσεων στην γκάμα κινητήρων.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου GV80, οι Κορεάτες έχουν ανασχεδιάσει τα LED φώτα τα οποία συμπληρώνονται από μια αναθεωρημένη γρίλια καθώς και νέους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω. Αναμενόμενα διατίθενται νέου σχεδιασμού τροχοί 20-22 ιντσών και μια εμπλουτισμένη παλέτα χρωμάτων.
Προφανώς τη «σταρ» της ανανέωσης αποτελεί η νέα Coupe έκδοση η οποία διαθέτει εκτός από το αυτονόητα διαφορετικό τόξο της οροφής, υιοθετεί διαφορετικής αισθητικής προφυλακτήρες αλλά και ένα συνολικά διαφορετικό και πιο μυώδες αμάξωμα σε σχέση με την παραδοσιακή SUV έκδοση. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν το χαρακτηριστικό spoiler που ξεχωρίζει πάνω από τα διπλά πίσω φωτιστικά σώματα συνηγορώντας σε μια συνολικά πιο δυναμική σιλουέτα σε προφίλ.
Στο εσωτερικό αμφότερων των εκδόσεων αμαξώματος ξεχωρίζει η νέα οθόνη 27 ιντσών OLED η οποία έχει συμπαρασύρει το σύνολο της σχεδίασης του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας.
Η νέα οθόνη συνδυάζει σε μια ενιαία επιφάνεια τις λειτουργίες του infotainment και του πίνακα οργάνων ενώ υπόσχεται καλύτερα γραφικά καθώς και ένα πιο χρηστικό interface. Παρά τον πλήρη ανασχεδιασμό, χαμηλότερα διακρίνονται οι αναλογικοί διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού που συνοδεύονται από μια ξεχωριστή οθόνη ενδείξεων. Η κεντρική κονσόλα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη και φιλοξενεί τον γνώριμο από το GV60 περιστρεφόμενο κρυστάλλινο επιλογέα.
Εκτός από την παραπάνω οθόνη, στους τεχνολογικούς νεολογισμούς συγκαταλέγεται σύστημα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος για το ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του αυτοκινήτου, ψηφιακός εσωτερικός καθρέφτης, θερμαινόμενα υποβραχιόνια καθώς και αντιμικροβιακή επιφάνεια για την τοποθέτηση κινητών στην κεντρική κονσόλα.
Σε επίπεδο κινητήρων, το GV80 SUV εγκαταλείπει τον V6 diesel όντας διαθέσιμο αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης. Εφαλτήριο αποτελεί ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας με απόδοση 300 ίππους και 422 Nm ροπής ενώ τις επιλογές συμπληρώνει ένας V6 βενζίνης με χωρητικότητα 3,5 λίτρων, ισχύ 380 ίππους και 529 Nm ροπής. Και στις δύο περιπτώσεις τα σύνολα συμπληρώνονται από αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης.
Η Couoe έκδοση θα είναι επίσης διαθέσιμη σε μια ήπια υβριδική έκδοση η οποία παίρνει ως αφετηρία τον παραπάνω V6 των 3,5 λίτρων, συνδυάζοντας τον με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και προσφέροντας ισχύ 415 ίππων και 549 Nm ροπής. Να σημειωθεί ότι το κύκλωμα των 48 Volt εστιάζει στην βελτίωση της απόκρισης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές.