Η Nissan γιορτάζει τα 20 χρόνια από την σύσταση του ευρωπαϊκού της σχεδιαστηρίου με έδρα το Λονδίνο, αποκαλύπτοντας μια πρωτότυπη όσο και ενδιαφέρουσα σε ό,τι αφορά την μελλοντική της χρησιμότητα εκδοχή ενός ηλεκτρικού hot-hatch.
Aυτονόητα η συγκεκριμένη υλοποίηση άφησε απόλυτη ελευθερία στους εκ βρετανίας σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας που έχουν υπογράψει μεταξύ άλλων τα Juke και Qashqai αν και με βάση όσα η Nissan έχει αφήσει να εννοηθούν μέσω teasers για την νέα, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Micra, η σύνδεση μεταξύ ελευθερίας και μελλοντικής πραγματικότητας προκύπτει αβίαστα.
Έτσι αν και προφανώς το Concept 20-23 έχει το status του one-off εορταστικού πρωτότυπου, η βασική ιδέα της σχεδίασης του προέρχεται από τη νέα γενιά του Micra η οποία θα μοιραστεί την τεχνολογία της με το επίσης αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5. Για το τελευταίο έχει ήδη ανακοινωθεί μια έκδοση επιδόσεων με την φροντίδα της Alpine κάτι που κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί ότι θα «επηρεάσει» και το Micra που θα μπορούσε κάλλιστα να αποκτήσει μια Nismo έκδοση.
Σε ό,τι αφορά το concept εκτός από την επιρροή του επόμενου Micra, οι σχεδιαστές της Nissan έχουν εμπνευστεί από την εμπλοκή της φίρμας στην Formula E εφοδιάζοντας το πρωτότυπο με μια σειρά «υπερβολικών» αγωνιστικών αεροδυναμικών στοιχείων όπως η αεροδυναμική πτέρυγα αλλά και τα χαρακτηριστικά πτερύγια που περιβάλλουν την τελευταία κολώνα. Στα στοιχεία της σχεδίασης ξεχωρίζουν επίσης οι αεραγωγοί στους εξαιρετικά διογκωμένους θόλους και η χαρακτηριστική «γραφή» στους προφυλακτήρες και τα σκαμμένα πλευρικά τμήματα που φλερτάρουν με τον κόσμο των video games και στην προκειμένη περίπτωση κατασκευάζονται από ανθρακόνημα.
Aντίστοιχο είναι και το ύφος του εσωτερικού καθώς με βάση τις εικόνες που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Nissan, το Concept 20-23 υιοθετεί ένα τιμόνι μονοθεσίου που ενσωματώνει ορισμένους φυσικούς διακόπτες για τις βασικές λειτουργίε, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν μια λιτή και σπορ κεντρική κονσόλα, και μια γυάλινη επιφάνεια εν είδει infotainment. Aν και οι συγκεκριμένες σχεδιαστικές προδιαγραφές ανήκουν προφανώς στον κόσμο της υπερβολής και των concept, το οβάλ μοτίβο του ταμπλό θα μπορούσε να επιβιώσει και στον ρεαλιστικό κόσμο του επόμενου Micra.