To δημοφιλές SUV της Audi ετοιμάζεται να υποδεχτεί την τρίτη κατά σειρά και τελευταία με κινητήρες εσωτερικής καύσης γενιά του η οποία και αναμένεται το 2025, έχοντας μάλιστα ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο σε ό,τι αφορά την εξέλιξή του, όπως μαρτυρούν οι εικόνες του από τα πεδία δοκιμών.

Παραδόξως με δεδομένο το πρώιμο των δοκιμών εξέλιξης, το Q3 δείχνει να κρύβει πίσω από το επιμελές καμουφλάζ την τελική του μορφή.

Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν ήδη τα διαιρούμενα μπροστινά φωτιστικά σώματα με τα LED ημέρας σε συνδυασμό με τους δείκτες αλλαγής πορείας να τοποθετούνται πάνω από τα κεντρικά φώτα που βρίσκονται χαμηλότερα σε ένα τετραγωνισμένο περίγραμμα.

Μένοντας στα φώτα, στο πίσω τμήμα μια προσεκτική παρατήρηση, αποκαλύπτει μια λεπτή γραμμή LED που λειτουργεί ως συνδετικό στοιχείο ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα ενώ μια παράλληλη πτύχωση πάνω από τον αριθμό κυκλοφορίας δημιουργεί μια γεωμετρική αρμονία. Αυτό που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς είναι η παρουσία μιας θύρας φόρτισης στον μπροστινό φτερό από την πλευρά του οδηγού η οποία και προδίδει ότι πρόκειται για μια έκδοση με plug-in υβριδική τεχνολογία.

Η γρίλια που δείχνει να υιοθετεί το ίδιο μοτίβο με όλα τα νεότερα Audi, είναι στην προκειμένη περίπτωση λίγο μικρότερη σε μέγεθος και διαχωρίζεται σαφώς από την εισαγωγή αέρα που βρίσκεται χαμηλότερα.

Συνολικά αν έπρεπε να εξάγει κανείς συμπέρασμα για την σχεδίαση του νέου Q3, είναι σαφές ότι πολλές από τις λεπτομέρειες και τις γραμμές του προέρχονται από το Q4 e-tron σε μια διαφοροποιημένη προσέγγιση.

Όπως και να έχει με την αισθητική του δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Q3 θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB Evo η οποία θα φιλοξενήσει επίσης το νέο VW Tiguan αλλά και το Cupra Terramar. Οι Ισπανοί έχουν δημοσιοποιήσει ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Gyor μαζί με το νέο Q3. Σύμφωνα με αυτά, το μήκος του Terramar διαμορφώνεται σε 4,5 μέτρα κάτι που σημαίνει ότι και το Audi Q3 αναμένεται να αυξήσει το μήκος του σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Επίσης βάσει των όσων έχει ανακοινώσει η Cupra για το Terramar, η plug-in υβριδική έκδοση θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. ενώ οι υπόλοιπες, συμβατικές εκδόσεις θα επωφεληθούν από νέας τεχνολογίας κινητήρες συμβατούς με τα πρότυπα Euro7 με την συνδρομή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με τις συστάσεις η πρεμιέρα του Q3 αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2024, αποτελώντας πια το νέο σημείο εισόδου στην SUV γκάμα της Audi καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί το Q2 δεν θα αποτελέσει μέρος των μελλοντικών σχεδίων των Γερμανών.