Υπνος – Πώς σταματάμε τις σκέψεις που μας τον… κλέβουν

Μήπως έγνοιες και σκέψεις σας κρατάνε ξάγρυπνους όλη τη νύχτα ;

Eχει συμβεί σε όλους μας: Να ξυπνάμε ξαφνικά στις 3 τα ξημερώματα και μετά να δυσκολευόμαστε πάρα πολύ να μας ξαναπάρει ο ύπνος.

Γιατί; Οι σκέψεις κατακλύζουν το μυαλό μας και δεν μπορούμε να τις βάλουμε στην άκρη ώστε να μπορέσουμε να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε. Τι κάνουμε λοιπόν όταν αυτό μας συμβαίνει συχνά; Γιατί οι γυναίκες είναι πιο ευάλωτες;

Το να ξυπνάμε μέσα στη νύχτα είναι φυσιολογικό και αναμενόμενο. Ολοι έχουμε μικροαφυπνίσεις που μας βάζουν από έναν ελαφρύτερο σε έναν βαθύτερο ύπνο και ούτω καθεξής. Το πρόβλημα ξεκινά όταν κάποια από αυτές τις αφυπνίσεις δεν διαρκεί μόνο στιγμιαία, όπως είναι το φυσιολογικό, αλλά αντιθέτως συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ξυπνήσει και ξεκινάμε να κάνουμε σκέψεις που κλιμακώνονται, με αποτέλεσμα το μυαλό μας να ξεκινά να «τρέχει».

Το πρόβλημα; Οσο πιο πολύ προσπαθούμε να μας ξαναπάρει ο ύπνος τόσο πιο δύσκολο γίνεται και μέχρι να το καταλάβουμε γίνεται ρουτίνα το να ξυπνάμε τα ξημερώματα σχεδόν κάθε βράδυ, να αγχωνόμαστε, να μας κατακλύζουν οι σκέψεις και να μην μπορούμε με τίποτε να ξανακοιμηθούμε.

Όλα όσα θέλουμε να μάθουμε και να κάνουμε για να γίνει ο ύπνος μας καλύτερος και ευκολότερος στο Vita Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή  με ΤΟ ΒΗΜΑ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Science
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Κινήσεις κρυφές Είναι πλέον αποφασισμένος να σταματήσει να... κρύβει τα πούρα του μέσα στα ροζ ρόλεϊ της Τίτι Βανίλι. ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk