Ατομική αξιολόγηση χιλιάδων εκπαιδευτικών, χωρίς όμως να έχει προηγηθεί η… light εκδοχή της αυτοαξιολόγησης, θα γίνει από την επόμενη χρονιά στα σχολεία της χώρας. Η αυτοαξιολόγηση των σχολείων ξεκίνησε φέτος, ωστόσο κατά τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες το 90% δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων αρνήθηκε να προχωρήσει στη διαδικασία.

«Αναρωτιέμαι πώς οι δάσκαλοι και καθηγητές, οι οποίοι είναι το επάγγελμα που κατ’ εξοχήν αξιολογεί και βαθμολογεί (τους μαθητές), αρνούνται οι ίδιοι την αξιολόγηση» σημειώνει έμπειρος εκπαιδευτικός μιλώντας στα «ΝΕΑ». Φταίει η πολιτική διαχείριση του θεσμού από υπουργούς που δεν εμπνέουν εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς; Ή υπερισχύει ένας φόβος για πιθανή υποβάθμισή τους, με το δεδομένο άλλωστε ότι δεν έχουν κάνει κανένα μεγάλο πανελλαδικό κεντρικά οργανωμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης επί δεκαετίες; Σε κάθε περίπτωση, όπως λένε εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας, η αξιολόγηση που σχεδιάζεται στην εκπαίδευση δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, αλλά χαρακτήρα υποστήριξης και βελτίωσης τυχόν αδυναμιών.

Διαβάστε περισσότερα στα ΝΕΑ που κυκλοφορούν τη Δευτέρα