Aπαγόρευση κυκλοφορίας : Αυτή είναι η βεβαίωση κίνησης για τους εργαζόμενους τη νύχτα

Μετά τις νέες ρυθμίσεις, βάσει της νέας εγκυκλίου, οι εργαζόμενοι υποχρεούνται να έχουν μαζί τους βεβαίωση κίνησης, όταν κυκλοφορούν μεταξύ 00:30-05:00.

Σε εφαρμογή τίθεται από τα ξημερώματα του Σαββάτου η εφαρμογή του μέτρου απαγόρευσης της κυκλοφορίας μεταξύ 00:30 έως 5:00 στις «πορτοκαλί» και «κόκκινες»περιοχές που εντάσσονται στα επίπεδα 3 και 4  αντίστοιχα στον χάρτη υγειονομικής ασφάλειας.

Μετά τις νέες αυτές ρυθμίσεις, βάσει της νέας εγκυκλίου, οι εργαζόμενοι υποχρεούνται να έχουν μαζί τους βεβαίωση κίνησης, όταν κυκλοφορούν μεταξύ 00:30-05:00.

Οι αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού καλούνται να χορηγήσουν βεβαίωση κίνησης στους εργαζομένους που προσέρχονται στην εργασία τους σε χρονικό διάστημα που συμπτίπτει με το ωράριο απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Τα απαραίτητα στοιχεία

Μεταξύ των στοιχείων που περιλαμβάνει το έντυπο βεβαίωσης, είναι:

-Στοιχεία ταυτότητας υπαλλήλου
-Διεύθυνση κατοικίας
-Τόπος εργασίας
-Ωράριο εργασίας (προσέλευσης, προβλεπόμενης αποχώρησης, υπερωρίας και εκτάκτων μετακινήσεων
-Χρονικό διάστημα ισχύος της βεβαίωσης

Το έντυπο βεβαίωσης κίνησης θα εκδίδεται μέσω της εφαρμογής του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου, στην οποία έχει προστεθεί η λειτουργικότητα «Βεβαιώσεις

Ο υπάλληλος οφείλει να φέρει υποχρεωτικά μαζί του την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο, καθώς και τη βεβαίωση κίνησης, σε έντυπη ή σε ηλεκτρονική μορφή.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
  • ΜΑΜΑ | 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021 | 09:10 | IMOMMY TEAM Κρίση πανικού: Μπορούμε να την σταματήσουμε; | imommy.gr Από συμπτώματα όπως ο έντονος εκνευρισμός, το τρέμουλο, η εφίδρωση και το μούδιασμα έως και τα αρνητικά συναισθήματα του φόβου, του άγχους ή ακόμη και της αμηχανίας, μια κρίση πανικού δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμη. Από συμπτώματα όπως ο έντονος εκνευρισμός, το τρέμουλο, η εφίδρωση και το μούδιασμα έως και τα αρνητικά συναισθήματα του φόβου, του άγχους ή ακόμη και της αμηχανίας, μια κρίση πανικού δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμη. Εάν έχετε βιώσει μια κρίση πανικού, τότε είστε εξοικειωμένοι με τον «αγώνα» για την διαχείριση αυτών των συμπτωμάτων. Πώς θα σταματήσουμε μια κρίση πανικού; Οι κρίσεις πανικού μπορεί να είναι δύσκολο να εξαλειφθούν άμεσα, υπάρχουν όμως τρόποι για να μάθετε να ελέγχετε καλύτερα τα συναισθήματά σας, ώστε τελικά να καταφέρετε να περιορίσετε τα συμπτώματα. Δείτε επίσης: Τι να προσθέσετε στα γεύματά σας για να χάνετε εύκολα βάρος *Αφήστε τον πανικό να «έρθει» Είναι σημαντικό να αφήσετε τον πανικό να «έρθει» καθώς έτσι θα φύγει. Όταν περνάτε από κρίση πανικού, μπορεί να είναι δύσκολο να επικεντρωθείτε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τα συμπτώματά σας. Μπορεί να προσπαθήσετε να απομακρύνετε τις ανησυχητικές σας σκέψεις , αλλά η αντίσταση στις κρίσεις πανικού μπορεί να εντείνει το άγχος. Μπορεί επίσης να φοβάστε τις κρίσεις αυτές επειδή δεν τις κατανοείτε πλήρως. Την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε το συντριπτικό αίσθημα του φόβου, προσπαθήστε να αποδεχθείτε τα συμπτώματα και να «αφήσετε» τον πανικό να διαγράψει την πορεία του, μέχρι τελικά να φύγει. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι τα συμπτώματά σας δεν μπορούν να σας βλάψουν και ότι θα περάσει σύντομα. Επιπλέον, για να αποφύγετε το φόβο του άγνοιας, προσπαθήστε να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τις κρίσεις πανικού. *Βαθιές ανάσες Την στιγμή που αντιμετωπίζετε μια κρίση πανικού, ενδεχομένως να έχετε δυσκολία στην αναπνοή. Τέτοιου είδους συμπτώματα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ενοχλητικά καθώς μπορεί να αισθανθείτε ότι δεν μπορείτε να αναπνεύσετε. Ο φόβος που σχετίζεται με την δύσπνοια μπορεί να αυξήσει το άγχος σας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης πανικού. Για αυτό θα ήταν καλό να μάθετε να επιβραδύνετε την αναπνοή σας, καθώς είναι απαραίτητη για τον έλεγχο των κρίσεων πανικού και την μείωση του φόβου. Όταν τα συμπτώματα κρίσης πανικού αρχίσουν να κλιμακώνονται, προσπαθήστε να εστιάσετε στην αναπνοή σας. Η αργή εκούσια αναπνοή θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να ευαισθητοποιήσετε την αναπνοή σας αντί των συμπτωμάτων σας. *Αποσπάστε την προσοχή σας Καθώς αισθάνεστε το άγχος ή τον φόβο να σας κατακλύζει, είναι σημαντικό να πάρετε μερικές βαθιές ανάσες σε σταθερό ρυθμό και να αποσπάσετε την προσοχή σας από την σωματική εμπειρία που βιώνετε. Μπορεί να είναι χρήσιμο να μιλήσετε με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο ή να μετακινηθείτε από το σημείο που βρίσκεστε. Διαφορετικά το απλό μέτρημα μπορεί επίσης να βοηθήσει να ξεφύγετε από τα συμπτώματα της κρίσης πανικού. Μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε την καταμέτρηση με την τεχνική αναπνοής για τον συνδυασμό των οφελών. Μπορείτε επίσης να αποσπάσετε την προσοχή σας, επαναλαμβάνοντας θετικές επιβεβαιώσεις στον εαυτό σας. Αντικαταστήστε αρνητικούς τύπους σκέψεις με πιο ενθαρρυντικές δηλώσεις όπως «φοβάμαι αλλά θα τα καταφέρω», καθώς έτσι αποδέχεστε το αίσθημα του φόβου, υπενθυμίζοντας όμως στον εαυτό σας την δύναμή του. Δείτε επίσης: Γιατί τα παιδιά λένε ψέματα; ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ Διαφωνία: Πώς δεν θα μετατραπεί σε καυγά; Τι να προσθέσετε στα γεύματά σας για να χάνετε εύκολα βάρος Στρες: Ποια είναι τα σημάδια του στην επιδερμίδα Πώς θα γίνουμε πιο δημιουργικοί; Κρίση πανικού: Μπορούμε να την σταματήσουμε; Η διατροφή της μαμάς: Ποια σνακ να επιλέξετε στη δίαιτα ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ 17/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Όταν η αισιοδοξία γίνεται.. τοξική Υπάρχουν περιπτώσεις που η αισιοδοξία μπορεί να αποδειχθεί επιβλαβής και ειδικά σε στιγμές που πιεζόμαστε υπερβολικά ώστε να δούμε... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 17/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Fit μαμά: Συμβουλές για να κρατήσετε το βάρος σας σταθερό Υπάρχουν μερικοί τρόποι να κρατήσετε το βάρος σας σταθερό, ακόμη κι αν είστε συνεχώς μέσα στο σπίτι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 16/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Νυχτερινή κρίση πανικού: Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται; Γνωστή ως νυχτερινή κρίση πανικού, μπορεί ενδεχομένως να συμβάλλει σε διαταραχές του ύπνου και να σας αφήσει να αισθάνεστε... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 15/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Τα μυστικά των ήρεμων μαμάδων Ποια είναι τα μυστικά των μαμάδων που δείχνουν να τα έχουν όλα υπό έλεγχο; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 15/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Η αισιοδοξία «συμβαδίζει» με την επιβεβαίωση Η αισιοδοξία και τα θετικά συναισθήματα «απαιτούν» την συναισθηματική επιβεβαίωση, σύμφωνα με νέα ερευνητικά δεδομένα. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 14/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Μαμά.. βαθιές ανάσες για καλή ψυχική υγεία Βαθιές ανάσες για καλή ψυχική υγεία παρά τις πολλές υποχρεώσεις της μαμάς για να νικήσετε το αρνητικό αίσθημα του... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 13/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ «Γυάλινη οροφή» : Αυτό που δεν βλέπουμε αλλά μας εμποδίζει Ο όρος της «γυάλινης οροφής» αποδίδει, ίσως με τον καλύτερο τρόπο, τα αόρατα εμπόδια που σταματούν ορισμένους ανθρώπους από... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 12/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Δώστε τέλος στην αναποφασιστικότητα Έτσι θα καταφέρετε να δώσετε τέλος στην αναποφασιστικότητα. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 12/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Η περιποίηση της μαμάς: Πώς θα βρούμε τη σωστή ενυδατική Η εφαρμογή ενυδατικής κρέμας είναι ένα βασικό βήμα της καθημερινής skincare ρουτίνας που πρέπει να ακολουθούμε όλον τον χρόνο... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 11/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Πώς μας προστατεύει η ελπίδα; Νέα μελέτη από το University of East Anglia ρίχνει φως στους τρόπους που η ελπίδα μας βοηθά και μας... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 10/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Κοροναϊός: Το μήνυμα για τις μετακινήσεις από και προς τα σχολεία Με αποστολή κωδικού στο 13033 θα γίνεται η μεταφορά των παιδιών στα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία από τη... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 10/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Μακιγιάζ: Οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2021 Ποιες είναι οι απόλυτες τάσεις για το μακιγιάζ την νέα χρονιά; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 10/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Fit μαμά: Γιατί δεν πεινάτε μετά τη γυμναστική Η μειωμένη πείνα μετά τη γυμναστική είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 10/ΙΑΝ/2021 | ΜΑΜΑ Κορτιζόλη: Πώς θα ελέγξουμε την ορμόνη του στρες; Πώς θα ελέγξουμε την κορτιζόλη, γνωστή και ως ορμόνη του στρες; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Κοινωνία
    ΒΗΜΑτοδότης
    • Μια σοβαρή συζήτηση Η συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών την περασμένη Παρασκευή στη Βουλή για την εξελισσόμενη υγειονομική κρίση είχε εξάρσεις και... ΒΗΜΑτοδότης |
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk