• Αναζήτηση
  • Google 2019: Αυτές είναι οι κορυφαίες αναζητήσεις των Ελλήνων

    Μπορεί στην Ελλάδα να πραγματοποιήθηκαν το 2019 τρεις εκλογικές αναμετρήσεις, ωστόσο για τη χρονιά που ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 20 μέρες οι Ελληνες φαίνεται πως έψαξαν περισσότερες φορές μέσα από την Google την… Eurovision

    Μπορεί στην Ελλάδα να πραγματοποιήθηκαν το 2019 τρεις εκλογικές αναμετρήσεις, ωστόσο για τη χρονιά που ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 20 μέρες οι έλληνες φαίνεται πως έψαξαν περισσότερες φορές μέσα από την Google την… Eurovision.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Google, από τα στοιχεία του Year in Search 2019 προκύπτει τι αναζήτησαν οι Έλληνες περισσότερο τη φετινή χρονιά.

    Και αυτό δεν είναι άλλο από τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, όπου την Ελλάδα εκπροσώπησε η Κατερίνα Ντούσκα και την Κύπρο η Τάμτα!

    Όπως αναφέρεται παραπάνω, λόγω των εκλογών, η πρώτη δεκάδα έχει έντονη την παρουσία του… εκλογικού στοιχείου. Συγκεκριμένα στη δεύτερη θέση βρίσκεται το «πού ψηφίζω», στην 5η θέση οι «ευρωεκλογές», στην 7η το «υπουργείο Εσωτερικών» και στην 9η οι «εκλογές».

    Στην τρίτη θέση βρέθηκε η λέξη σεισμός, κυρίως λόγω του σεισμού των 5,1 Ρίχτερ της 19ης Ιουλίου με επίκεντρο τη Μαγούλα. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το ριάλιτι σόου Power of Love, το οποίο υποχώρησε από την πρώτη θέση που βρισκόταν του 2018.

    Τη δεκάδα των αναζητήσεων συμπληρώνουν το «επίδομα ενοικίου» και οι «Άγριες Μέλισσες».

    Οι διάσημοι…

    Ξεχωριστό κεφάλαιο για την Google αποτελούν οι διασημότητες για τις οποίες ανέτρεξαν στο διαδίκτυο οι Έλληνες το 2019.

    Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο νέος σταρ του παγκόσμιου τένις, Στέφανος Τσιτσιπάς, πίσω από τον οποίο βρέθηκε ο αμφιλεγόμενος ράπερ Sin Boy, ο οποίος είδε τις μετοχές του να… εκτοξεύονται κατακόρυφα το 2019.

    Την τριάδα συμπληρώνει ο κινηματογραφικός «Τζόκερ», Χοακίν Φοίνιξ, για την ερμηνεία του που άφησε ιστορία και πάει με… σπασμένα φρένα για το Όσκαρ.

    Στις άλλες δύο θέσεις της πεντάδας βρέθηκαν ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, λόγω και της περιπέτειας που αντιμετωπίζει με την υγεία του, και η Τζένη Μπαλατσινού η οποία τον περασμένο Ιούνιο έδωσε όρκους αιώνιας αγάπης με τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια.

    Παράλληλα, στην δεκάδα βρίσκουμε τον Τσαν Γιαμάν, ο οποίος εκτός από το ότι κατέκτησε την καρδιά των ελληνίδων, ακούστηκε έντονα όταν κατά την παρουσία του στη χώρα μας κατηγορήθηκε για άσεμνη χειρονομία στην Ακρόπολη, κάτι που φυσικά δεν ίσχυε.

    Τη λίστα, συμπληρώνουν Μαρία Κίτσου, Lady Gaga, Μπουράν Χακί και Γκρέτα Τούνμπεργκ.

    Οι εκπομπές…

    Όσον αφορά στις τηλεοπτικές εκπομπές για τις οποίες αναζήτησαν πληροφορίες το 2019 οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου και εδώ το Power of Love βρίσκεται στην δεκάδα και συγκεκριμένα στην κορυφή της λίστας.

    Δεύτερες έρχονται οι «Άγριες Μέλισσες» που σαρώνουν και στην τηλεθέαση και τρίτο το σήριαλ «Έρωτας Μετά».

    Άλλο ένα ριάλιτι, το My Style Rocks, βρέθηκε στην τέταρτη θέση ακολουθούμενο, στην πέμπτη, από το σήριαλ Φτερωτός Θεός.

    Η δεκάδα συμπληρώνεται από την «επιστροφή», το «Κόκκινο Ποτάμι», τις «8 Λέξεις», το «Survivor 3», το «Κράτα μου το Χέρι».

    Τι είναι…;

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναζήτηση του «τι είναι».

    Σύμφωνα με τα στοιχεία, περισσότερο από όλα οι Έλληνες έψαξαν τι είναι «το mensa». Στη δεύτερη θέση έρχεται το «τι είναι η συμφωνία των Πρεσπών».

    Ακολουθεί το «τι είναι το κουλί» που έγραψε… Ιστορία από το περσινό Master Chef. Στην 5η θέση βρίσκεται το «τι είναι η διφθερίτιδα», μια αναζήτηση που έφτασε τόσο ψηλά τις τελευταίες μέρες, μετά τον θάνατο του 8χρονου από την ξεχασμένη για πάνω από 30 χρόνια ασθένεια.

    Φυσικά ψηλά στη λίστα είναι και το «τι είναι το 1142», αποδεικνύοντας ότι ο αντικαπνιστικός νόμος έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας.

    Συνταγές…

    Τέλος, όσον αφορά τις συνταγές, οι Έλληνες αναζήτησαν περισσότερες φορές πως θα φτιάξουν γαριδομακαρονάδα. Ακολούθησε η φανουρόπιτα και στη συνέχεια τα γιουβαρλάκια.

    Πέραν των κλασικών φαγητών, όμως, στις αναζητήσεις υπάρχουν και κάποιες νέες μόδες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στη χώρα μας, όπως τα Πάνκεϊκς.

    Επίσης, ιδιαίτερη προτίμηση φαίνεται να έδειξαν και στο σπιτικό παγωτό!

    Media
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk