• Αναζήτηση
  • Χωρίς εργοτάξια του μετρό η εφετινή «είσοδος» στη ΔΕΘ

    Βήμα-βήμα απομακρύνονται τα εργοτάξια του Μετρό από τους δρόμους και τα πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Βήμα-βήμα απομακρύνονται τα εργοτάξια του Μετρό από τους δρόμους και τα πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης. Από το Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018, απομακρύνεται η εργοταξιακή κατάληψη στον Σταθμό Σιντριβάνι/Έκθεση, μπροστά στη ΔΕΘ, στο ρεύμα προς τα δυτικά της οδού Εγνατίας και επανέρχεται η κυκλοφορία στην κανονική της ροή, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.

    Παράλληλα, επεκτείνεται το πεζοδρόμιο που βρίσκεται στην οδό Εγνατία, μπροστά από τη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. και το πλάτος του αυξάνεται στα δυο μέτρα και διαμορφώνεται κεντρική νησίδα, διαχωριστική των δύο ρευμάτων πορείας επί της οδού Εγνατίας, με συνέπεια να διαθέτει τρεις λωρίδες πορείας προς ανατολικά και δυο λωρίδες κυκλοφορίας προς δυτικά.
    Η Αττικό Μετρό Α.Ε. τους τελευταίους εννέα μήνες έχει αποκαταστήσει την κυκλοφορία σε αρκετά σημεία της πόλης. Στον Σταθμό Σιντριβάνι, έδωσε στην κυκλοφορία το ρεύμα πορείας της οδού Εγνατίας προς ανατολικά, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας από τη συμβολή της Εγνατίας με την οδό Αγγελάκη μέχρι το ύψος της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.. απομακρύνοντας τμήμα της εργοταξιακής εγκατάστασης του Μετρό.
    Στον Σταθμό Δημοκρατίας, αποκατέστησε την κυκλοφορία στην οδό Μοναστηρίου, αποδίδοντας τρεις λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα πορείας προς δυτικά και τμήματα των οδών Οδυσσέως και  Προμηθέως στο ύψος της συμβολής τους με την οδό Μοναστηρίου.
    Απομακρύνθηκαν επίσης οι εργοταξιακές καταλήψεις στην οδό Μοναστηρίου στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Καλού και Αγ. Πάντων, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα εισόδου προς την πόλη (πορεία προς ανατολικά) και δύο λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα προς δυτικά. Επιπλέον, στην πλατεία Δημοκρατίας επετράπη και πάλι στο ρεύμα εισόδου προς την πόλη η στροφή αριστερά προς την οδό Λαγκαδά.
    Ακόμη, κατέστησε και πάλι την οδό Αγίας Σοφίας, στο τμήμα νότια της οδού Εγνατίας, αμφίδρομη, μετά από 4,5 χρόνια μονοδρόμησης, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, μια ανά κατεύθυνση. Στον Σταθμό Παπάφη, αποκατέστησε την κυκλοφορία στη Λεωφόρο Κ. Καραμανλή με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Παπάφη και Κορυτσάς, απομακρύνοντας πλήρως την εργοταξιακή εγκατάσταση του Μετρό.

    Στον Σταθμό Φλέμινγκ, έδωσε στην κυκλοφορία τμήμα της οδού Αλεξάνδρου Φλέμινγκ, μεταξύ των οδών Δελφών και Ροστάν, με αποτέλεσμα τη σύνδεση της οδού Δελφών με τις οδούς Στρατηγού Καλλιδοπούλου και Φλέμινγκ. Τέλος, στον Σταθμό Ανάληψη, αποκατέστησε την κυκλοφορία στην οδό Δελφών, με δύο λωρίδες, μία ανά κατεύθυνση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Μπότσαρη και Π. Συνδίκα.
    Με αφορμή την παραπάνω εξέλιξη, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, καθηγητής, Γιάννης Μυλόπουλος δήλωσε: «Συνεπής στις υποσχέσεις της σχετικά με την απελευθέρωση κεντρικών δρόμων από τις εργοταξιακές καταλήψεις, η Αττικό Μετρό ΑΕ επαναφέρει σε κανονική κυκλοφορία και το ρεύμα προς δυτικά στο Σταθμό Σιντριβάνι/Έκθεση, μπροστά από την ΔΕΘ. Η μεγάλη πρόοδος των εργασιών και η ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, επιτρέπουν πλέον στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής αυτής την επαναφορά της πόλης στην κανονικότητα. Φέτος που θα υποδεχθούμε στη ΔΕΘ το πρώτο δικό μας βαγόνι, το βαγόνι του Μετρό της Θεσσαλονίκης, θα είναι και η πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια, που η Έκθεση θα διεξαχθεί χωρίς εργοταξιακές καταλήψεις στις εισόδους της λόγω έργων Μετρό».
    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk