Η εποχή στην οποία τα hatchbacks, και δη τα μικρομεσαία, αποτελούσαν μια «ασφαλή» και ταυτόχρονα δημοφιλή επιλογή στην ευρωπαϊκή αγορά ανήκει στο μακρινό παρελθόν. Η επέλαση των SUVs, σε συνδυασμό με την ευρύτερη τάση περιορισμού των μεγεθών, συρρίκνωσε την εν λόγω κατηγορία, η οποία ωστόσο δεν έπαψε να διαθέτει αξιόλογους εκπροσώπους. Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγεται και το Ceed. Ενα αυτοκίνητο που φέρει την υπογραφή της KIA, έχοντας παρ’ όλα αυτά σχεδιαστεί, εξελιχθεί και παραχθεί επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Στην τρίτη κατά σειρά γενιά του, η πρόθεση της κορεατικής φίρμας να δώσει συνέχεια σε μια ούτως ή άλλως επιτυχημένη πορεία είναι εμφανής. Το σχεδιαστικό παράδειγμα του νέου Ceed δεν διαφέρει σημαντικά από εκείνο του απερχόμενου μοντέλου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λείπουν εκείνα τα στοιχεία που μαρτυρούν τη συνολική επικαιροποίησή του.
Η διατήρηση του συνολικού μήκους στα ίδια επίπεδα συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας γνώριμης εικόνας, ωστόσο οι νέες αναλογίες του πεντάθυρου αμαξώματος εξασφαλίζουν μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό του.
Με τη σειρά του, ο εξοπλισμός έχει ευθυγραμμιστεί πλήρως με τις απαιτήσεις του σήμερα, προσφέροντας μια σειρά εφαρμογών ενεργητικής ασφάλειας οι οποίες υποστηρίζουν το έργο του οδηγού.
Τον δυναμικό προσανατολισμό του πλαισίου καλούνται να υποστηρίξουν κινητήρες βενζίνης και diesel χαμηλού κυβισμού. Στην πρώτη περίπτωση, τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα 1,0 και 1,4 λίτρων παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αποδίδοντας 120 και 140 ίππους αντιστοίχως.
Η πετρελαιοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου διαμορφώνεται από τις δύο εκδόσεις του τετρακύλινδρου συνόλου των 1,6 λίτρων, απόδοσης 115 και 136 ίππων. Το νέο KIA Ceed αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο σε τιμές που θα υπερβαίνουν εκείνες των αντίστοιχων διαμορφώσεων του Hyundai i30.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ