• Αναζήτηση
  • Πήρε το «πράσινο φως» από την Κομισιόν το Πάτρα – Πύργος

    Ανοίγει ο δρόμος της υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου με 293 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής.

    Ανοίγει ο δρόμος της υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου με 293 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής.
    Αφού έμεινε κολλημένη στην Κομισιόν για περίπου πέντε μήνες και απαιτήθηκε η εξ αρχής κατάρτιση της μελέτης κόστους-οφέλους, προκειμένου να αιτιολογηθεί επαρκώς η βιωσιμότητα του έργου, η σημερινή απόφαση βάζει την κατασκευή του άξονα σε βάσεις.
    Κατά την αιτιολόγηση της απόφασης της Κομισιόν, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο νέος αυτοκινητόδρομος που εντάσσεται στο νέο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (ΔΕΔ-Μ), θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη διαδρομή.
    Η αρμόδια Επίτροπος για την περιφερειακή πολιτική κ. Κορίνα Κρετσού δήλωσε σχετικά: «Είμαι περήφανη που τα κεφάλαια της πολιτικής συνοχής μπορούν να συμβάλουν σε αυτό το σημαντικό έργο υποδομής. Αυτό θα βελτιώσει σημαντικά την οδική ασφάλεια στους νομούς Αχαΐας και Ηλείας. Η ολοκλήρωση του άξονα γύρω από την πόλη της Πάτρας, που είναι η πρωτεύουσα της περιφέρειας και το τρίτο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Ελλάδας, θα προσφέρει νέες οικονομικές ευκαιρίες στην περιοχή καθώς και καλύτερες συγκοινωνιακές συνδέσεις όχι μόνο εντός της χώρας αλλά και με γειτονικά κράτη μέλη».
    Το έργο που χρηματοδοτείται από την ΕΕ περιλαμβάνει επίσης τις απαραίτητες συναφείς υποδομές, όπως γέφυρες και υπόγειες διαβάσεις, καθώς και έργα που διευκολύνουν την πρόσβαση στον αυτοκινητόδρομο από οικιστικές ή αγροτικές ιδιοκτησίες, με 130 χιλιόμετρα νέων ή αναβαθμισμένων χωματόδρομων.
    Επόμενο βήμα είναι η υπογραφή των συμβάσεων για τις 8 εργολαβίες, στις οποίες χωρίστηκε το έργο με απόφαση της σημερινής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Ενώ όμως οι διαγωνισμοί για την κατασκευή του άξονα, συνολικού μήκους 75 χλμ., ξεκίνησαν ήδη από το 2015, καμία σύμβαση δεν έχει υπογραφεί, αν και τυπικά θα μπορούσε, δεδομένου ότι η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ έγινε τον Οκτώβριο του 201
    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk