• Αναζήτηση
  • Κορκίδης: Η υπερφολόγηση φέρνει τσουνάμι λουκέτων

    «Η υπερφορολόγηση δεν μπορεί να φέρει ανάπτυξη, διότι δημιουργεί ένα νέο τσουνάμι λουκέτων στην αγορά και αυτό θα πρέπει να το αποφύγουμε», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    «Η υπερφορολόγηση δεν μπορεί να φέρει ανάπτυξη, διότι δημιουργεί ένα νέο
    τσουνάμι λουκέτων στην αγορά και αυτό θα πρέπει να το αποφύγουμε»,
    τόνισε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης.

    Πρόσθεσε λέγοντας ότι είναι κρίμα επιχειρήσεις που άντεξαν έπειτα από τρία μνημόνια να βάλουν λουκέτο, επειδή συνεχίζουν να υπερφορολογούνται. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, «δεν είναι μόνο ο κλάδος του εμπορίου που υπερφορολογείται, αλλά όλοι οι κλάδοι της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, αφού για κάθε 100 ευρώ που εισπράττουμε, καλούμαστε να πληρώσουμε από 53 έως 75 ευρώ σε φόρους και εισφορές».

    Με τα υπόλοιπα που απομένουν, συμπλήρωσε, δεν μπορούμε να συντηρήσουμε, ούτε την επιχείρησή μας, ούτε την οικογένειά μας και σίγουρα δεν περισσεύουν χρήματα για την ανάπτυξη που ζητάμε.

    Κατά τα λοιπά, ο κ. Κορκίδης ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μία σταθεροποίηση της αγοράς και στο εμπόριο έχουμε μία μεταβολή της τάξης του μείον 0,9% και του συν 2%, δηλαδή η απόκλιση είναι στο συν – πλην 1%. «Ως εκ τούτου θα είναι πολύ καθοριστικός ο Δεκέμβριος, για να μπορέσουμε να δούμε, αν το 2017 θα κλείσει με αρνητικό ή θετικό πρόσημο», είπε.

    Για την Black Friday

    Σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες, όπως η «Black Friday», ο Βασίλης Κορκίδης τόνισε ότι «αυτό που πρέπει να γίνει πρώτα από όλα για να πάρει ανάσες το εμπόριο, είναι να σταθεροποιηθεί η κατανάλωση και να έχει μία ανθεκτικότητα.»

    Ταυτόχρονα, είπε ότι «παρά το γεγονός ότι σε αυτές τις προωθητικές ενέργειες το πλεονέκτημα το έχουν οι μεγάλοι και ισχυροί της αγοράς, εμείς οι μικρομεσαίοι δεν πρέπει να γυρίζουμε την πλάτη, αλλά πρέπει να ακολουθούμε και να διεκδικούμε το μερίδιο του τζίρου που μας αναλογεί.»

    Όπως συμπλήρωσε, «αυτό κάναμε και εμείς με την «Black Friday», η οποία εξελίχθηκε σε «Black Week», γιατί από τη μία ημέρα διάρκεια φτάσαμε στο τριήμερο και στη βδομάδα.»

    Εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου

    Επίσης, είπε ότι «από την 1η Δεκεμβρίου ξεκινάει η εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου θα υπάρχουν διαδικτυακές προσφορές και έτσι θα πηγαίνουμε σιγά – σιγά προς τις γιορτές, με προσφορές και εκπτώσεις».

    Οικονομία
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk