• Αναζήτηση
  • Η TV παίζει και μοιράζει λεφτά

    Καταπακτές ανοίγουν «καταπίνοντας» ανθρώπους και δεσμίδες χαρτονομισμάτων, τροχοί γυρίζουν χαρίζοντας ακόμα και αυτοκίνητα, κουτιά πάνε κι έρχονται σε ένα σκληρό μπρα ντε φερ με έναν άγνωστο στο κοινό τραπεζίτη.

    Καταπακτές ανοίγουν «καταπίνοντας» ανθρώπους και δεσμίδες χαρτονομισμάτων, τροχοί γυρίζουν χαρίζοντας ακόμα και αυτοκίνητα, κουτιά πάνε κι έρχονται σε ένα σκληρό μπρα ντε φερ με έναν άγνωστο στο κοινό τραπεζίτη. Η περιγραφή λέξεων αποδεικνύεται δυσκολότερη απ’ ό,τι την περίμεναν, τα σταυρόλεξα είναι… για δυνατούς λύτες και οι νότες γράφουν τη δική τους ιστορία. Η απογευματινή ζώνη έχει γεμίσει εφέτος με τηλεπαιχνίδια, επτά για την ακρίβεια, αρκετά για να επιλέξει το τηλεοπτικό κοινό, το οποίο όμως δείχνει μοιρασμένο και σε κάποιες περιπτώσεις να έχει γυρίσει ακόμα και την πλάτη του, όπως καταγράφεται και από τα επίσημα στοιχεία της Nielsen.
    Μάχη στήθος με στήθος και ανά ηλικιακή ομάδα δίνουν καθημερινά ο Χρήστος Φερεντίνος και η Μαρία Μπεκατώρου.
    Μέχρι στιγμής, νικητής αναδεικνύεται ο Alpha και το «Deal», καθώς η εκπομπή στο σύνολο του κοινού συγκεντρώνει ποσοστό 22%, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το «Still Standing» με ποσοστά κοντά στο 18%. Η ανατροπή γίνεται στο δυναμικό κοινό 15-44 ετών, ηλικιακή ομάδα η οποία και ενδιαφέρει περισσότερο διαφημιστές και κανάλια, όπου το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 συγκεντρώνει ποσοστό κοντά στο 20% την ώρα που εκείνο του Alpha βρίσκεται στο 14%. Ιδιαίτερη προτίμηση στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 δείχνουν με ποσοστό 23,8% οι άνδρες ηλικίας 25-44 ετών, ενώ του Alpha οι γυναίκες 65+ με ποσοστό 30,2%.
    Αν και το «Ρουκ Ζουκ» έδειχνε να έχει κατακτήσει το κοινό του και να παραμένει ζωντανό ανάμεσα στη λαίλαπα των επαναλήψεων με τα ποσοστά του να αυξάνονται και να κυμαίνονται κοντά στο 18%, η μετακίνησή του στην απογευματινή ζώνη δεν το ευνόησε και οι δείκτες της Nielsen δείχνουν πτώση αρκετών μονάδων για την εκπομπή της Ζέτας Μακρυπούλια.
    Την ίδια στιγμή, το «Slam» (Alpha) φαίνεται να μην έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, οι οποίοι περνούν καλύτερα παρακολουθώντας την απέλπιδα προσπάθεια των κυριών του «Shopping star» να βρουν το πιο ταιριαστό με το θέμα που τους έχει δοθεί σύνολο, ώστε να αναδειχθούν νικήτριες στο τέλος της εβδομάδας. Στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού η Ελένη Τσολάκη σημειώνει ποσοστό 14,2%, με τις γυναίκες ηλικίας 25-44 ετών να παρακολουθούν με μεγαλύτερη θέρμη την εκπομπή (16,7%). Η Σμαράγδα Καρύδη συνεχίζει να μετρά νότες και να τραγουδά μαζί με τους παίκτες, όμως το τραγούδι της δεν έχει σαγηνέψει τους τηλεθεατές, καθώς τα νούμερα της εκπομπής κυμαίνονται γύρω στο 10%, με μόνη εξαίρεση την πρεμιέρα, όπου έφτασε το 14%.
    Ο «Τροχός» του Star δεν γυρίζει με την ίδια ευκολία και την ίδια δύναμη. Εφέτος ο επικοινωνιακός, με τους παίκτες και το κοινό, Πέτρος Πολυχρονίδης σημειώνει ποσοστό 16,4%, μικρότερο σε σχέση με εκείνα των προηγούμενων ετών, ενώ την ίδια ώρα παίζουν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha και τη σαπουνόπερα του ANT1 «Παρθένα Ζωή».
    Απέναντι σε δυνατά προγράμματα, αυτά της prime time ζώνης, είναι και η Βίκυ Σταυροπούλου, η οποία εφέτος υποδύεται και πάλι τον ρόλο της παρουσιάστριας. Την είχαμε ξαναδεί σε αυτόν τον ρόλο πριν από περίπου 10 χρόνια μέσα από τη συχνότητα του Mega και πίσω από το τιμόνι του «Taxi girl», όμως τώρα το κόνσεπτ και ο ρόλος της είναι εντελώς διαφορετικά. Το «Money drop» (Star) σημειώνει μονοψήφια ποσοστά, με τον μέσο όρο του να κινείται γύρω στο 8% την ώρα που η σειρά «Τατουάζ» του Alpha ξεπερνά το 25%. Οι πολλές επιλογές φαίνεται να μην ευνοούν κανέναν, ούτε τους σταθμούς ούτε το τηλεοπτικό κοινό.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Media
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk