Δεδομένου ότι μέχρι πρότινος ο μοναδικός εκπρόσωπος της Opel στην ευρύτερη κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου ήταν το Mokka X, το λανσάρισμα δύο νέων crossover σε διάστημα μικρότερο των έξι μηνών μαρτυρεί την αλλαγή της στρατηγικής που επήλθε μετά την εξαγορά της γερμανικής φίρμας από τον όμιλο PSA .
Οπως και στην περίπτωση του Crossland X, έτσι και στο μεγαλύτερο και σαφώς ικανότερο Grandland Χ αφετηρία αποτέλεσε μια πρόταση του γαλλικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών, και συγκεκριμένα της Peugeot.
Αν και η Opel κατάφερε με τον πλήρη ανασχεδιασμό των επιφανειών του αμαξώματος και του θαλάμου επιβατών να χαρίσει στο Grandland X ένα πολύ διαφορετικό προφίλ σε σχέση εκείνο που υιοθετεί το Peugeot 3008, η συγγενική σχέση των δύο μοντέλων γίνεται άμεσα αντιληπτή.
Και αυτό γιατί, πέρα από το πλαίσιο, το γερμανικό crossover έχει υιοθετήσει και το σύνολο των μηχανικών μερών του 3008. Ετσι λοιπόν για την κίνηση του Grandland X φροντίζει το τρικύλινδρο σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων, ενώ ως εναλλακτική επιλογή προσφέρεται ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ των 120 ίππων.
Και στις δύο εκδόσεις η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι ταχυτήτων στους μπροστινούς τροχούς ή με τη συμβολή μιας αυτόματης μονάδας με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.
Απουσία τετρακίνητων διαμορφώσεων, το Grandland X διαθέτει έναν ξεκάθαρα ασφάλτινο προσανατολισμό, ωστόσο η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης «IntelliGrip» και τα μεικτής χρήσης ελαστικά χαρίζει τη δυνατότητα κίνησης και σε απαιτητικότερα τερέν.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ