• Αναζήτηση
  • Προϊόντα που δίνουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες

    Η εταιρεία Μύλοι Λούλη κατά την τελευταία διετία πέτυχε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα, τις εξαγωγές και τον κύκλο εργασιών ενώ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης,

    Η εταιρεία Μύλοι Λούλη κατά την τελευταία διετία πέτυχε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα, τις εξαγωγές και τον κύκλο εργασιών ενώ στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, για την οποία βραβεύτηκε στον διαγωνισμό της Eurobank και της Grand Thornton, κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα όραμά της: ολοκλήρωσε τη δημιουργία της Ελληνικής Σχολής Αρτοποιίας, ενός μη κερδοσκοπικού ιδρύματος που έχει στόχο την εκπαίδευση και ενημέρωση των σύγχρονων αρτοποιών. Παράλληλα συνεχίζει τη λειτουργία και εξέλιξη του Μουσείου Λούλη «από το σιτάρι στο ψωμί» και έχει καθιερώσει την Εβδομάδα Εθελοντισμού των εργαζομένων της καθώς και την εταιρική τράπεζα αίματος, ενώ αύξησε σημαντικά τις ώρες εκπαίδευσης των εργαζομένων της. Τέλος στάθηκε αρωγός με χορηγίες σε 147 φορείς, ιδρύματα και ΜΚΟ.
    Οσον αφορά τον διαγωνισμό της Eurobank και της Grant Thorthon και τη διάκρισή της στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, η εταιρεία Μύλοι Λούλη ευχαριστεί την Eurobank και την Grand Thornton και όλους όσοι συνέβαλαν στην ανάδειξη των προσπαθειών της. Ιδιαίτερα ευχαριστεί όλους τους εργαζομένους της εταιρείας, με τους οποίους ουσιαστικά μοιράζεται αυτό το βραβείο καθώς η συμβολή τους στην επιτυχία της εταιρείας είναι καθοριστική.
    H εταιρεία εφαρμόζει εδώ και χρόνια στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, η οποία χαρακτηρίζει την κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη λειτουργία της. Είναι σε άμεση σχέση και αλληλεπίδραση με την επιχειρηματική της στρατηγική, η οποία αναθεωρείται σε ετήσια βάση ενσωματώνοντας τόσο τα νέα δεδομένα της εταιρείας όσο και τις νέες τάσεις των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται.
    Επενδύσεις και εξαγορές


    «Στόχος της εταιρείας είναι να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία επενδύοντας σε τεχνολογία, τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό. Το όραμά της είναι να πουλάει μόνο προϊόντα για τα οποία είναι περήφανη που δίνουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες της. Παράλληλα εξετάζει προσεκτικά το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί, προβλέπει τους πιθανούς κινδύνους και προφυλασσόμαστε από αυτούς» αναφέρει η κυρία Ολγα Μάνου, διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας.
    Μια πολύ σημαντική επένδυση της εταιρείας ήταν η εξαγορά της εταιρείας παραγωγής μειγμάτων Kenfood Τροφογνωσία ΑΒΕΕ, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 2015 και η οποία αποτέλεσε την είσοδό της σε μια νέα αγορά. Διαθέτει ένα από τα πιο εξελιγμένα στο είδος του τμήμα έρευνας και ανάπτυξης και συνεχώς εμπλουτίζει την παραγωγή της με νέα καινοτόμα προϊόντα ενώ μεριμνά για πρωτοποριακές συσκευασίες με φιλικότερα προς το περιβάλλον στοιχεία. Παράλληλά, εξετάζει συνεχώς την ανάπτυξή της σε άλλες χώρες έτσι ώστε να ενισχύει τις εξαγωγές της.
    Σχετικά με τις εκτιμήσεις για την ελληνική οικονομία για το 2017, η κυρία Ολγα Μάνου επισημαίνει: «Σε ένα περιβάλλον που διαρκώς μεταβάλλεται είναι δύσκολο για κάποιον να κάνει εκτιμήσεις για την πορεία της οικονομίας. Η ελληνική οικονομία έχει πολλές δυνατότητες και προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον όμως εφαρμοστούν συγκεκριμένα αναπτυξιακά μέτρα και υπό κάποιες προϋποθέσεις. Χρειάζεται περιβάλλον πολιτικής και φορολογικής σταθερότητας, μεταρρυθμίσεις στη λειτουργία του δημόσιου τομέα με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας, αποτελεσματική λειτουργία του δικαστικού συστήματος και εξάλειψη των περιορισμών στην κίνηση των κεφαλαίων, ώστε να ενισχυθεί το κλίμα εμπιστοσύνης που είναι απαραίτητο για να υπάρξει πρόοδος».
    Υπερσύγχρονες μονάδες


    Η εταιρεία Μύλοι Λούλη είναι μία από τις παλαιότερες ελληνικές βιομηχανίες με παράδοση 234 χρόνων συνεχούς παρουσίας στην ελληνική οικονομία αλλά και συνεχούς κοινωνικής δράσης. Η εταιρεία Μύλοι Λούλη σήμερα κατέχει την πρώτη θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία σε αλέσεις, πωλήσεις, τεχνολογία και υπηρεσίες.
    Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με δύο υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής αλεύρων στη Σούρπη και στο Κερατσίνι και μία μονάδα παραγωγής μειγμάτων και πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στη Θήβα. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της. Παράγει πάνω από 500 προϊόντα που συνεχώς εμπλουτίζονται και απευθύνεται σε περισσοτέρους από 4.000 πελάτες αρτοποιούς, ζαχαροπλάστες, βιομηχανίες και βιοτεχνίες τροφίμων, HO.RE.CA, και στο ευρύ καταναλωτικό κοινό μέσω των προϊόντων «Μύλοι Αγίου Γεωργίου» στα σουπερμάρκετ ενώ παράλληλα πραγματοποιεί εξαγωγές σε 14 χώρες. Η εταιρεία απασχολεί 238 εργαζομένους.
    Το 2015 ιδρύθηκε και ξεκίνησε τη λειτουργία της η Ελληνική Σχολή Αρτοποιίας και από το 2012 λειτουργεί το Μουσείο Λούλη «από το σιτάρι στο ψωμί» στο κτίριο των Μύλων Αγίου Γεωργίου στο Κερατσίνι. Η εταιρεία Μύλοι Λούλη ΑΕ είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, από το 1951, με τον διακριτικό τίτλο «ΛΟΥΛΗ».

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk