Οι συνεχείς επενδύσεις, οι νέες θέσεις εργασίας, οι υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές και το ηθικό επιχειρείν είναι η απάντηση στην κρίση της εταιρείας προϊόντων προσωπικής υγιεινής ΜΕΓΑ, αλλά και η επιβεβαίωση ότι οι Ελληνες δεν γεννήθηκαν μόνο για να καταναλώνουν, αλλά και για να δημιουργούν. Αυτό αναφέρει η Λήδα Βιτουλαδίτου, υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρείας.
Η ΜΕΓΑ, όπως σημειώνει η κυρία Βιτουλαδίτου, «στηρίζει την ελληνική οικονομία διατηρώντας το τρίπτυχο: παραγωγή, έδρα, ιδιοκτησία στην Ελλάδα. Παράγει τα προϊόντα της στην Ελλάδα, επενδύει στην Ελλάδα σε χώρους παραγωγής και μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής, προάγοντας την ελληνική καινοτομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, ενώ τα προϊόντα της βρίσκονται στα ράφια πάνω από 30 χωρών του εξωτερικού».
Προσθέτει δε ότι «η ΜΕΓΑ, πιστεύοντας πως ο δρόμος της ανάπτυξης περνά μέσα από τις επενδύσεις, συνέχισε το επενδυτικό της πλάνο με επενδύσεις άνω των 50 εκατ. ευρώ (2010 – 2015) σε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, εισάγοντας νέες καινοτομίες σε γραμμές παραγωγής τελευταίας τεχνολογίας. Παράλληλα, θεωρώντας πάντα τους ανθρώπους ως το πολυτιμότερο κεφάλαιό της, όχι μόνο διατήρησε τις θέσεις εργασίας, αλλά αύξησε το προσωπικό της σε ποσοστό πάνω από 60% στο διάστημα 2010 – 2015» αναφέρει η ίδια.
Χρόνια ερευνών
Πάντως, όπως τονίζει, «πίσω από κάθε προϊόν βρίσκονται χρόνια ερευνών, προσεκτικός σχεδιασμός του προϊόντος και, πάνω απ’ όλα, επιμονή στην ποιότητα». Θεωρεί μάλιστα ότι «η ανώτερη ποιότητα των πρώτων υλών είναι επίσης ένας παράγοντας καθοριστικός για την επίδοση των προϊόντων της ΜΕΓΑ. Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρές διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, ενώ είναι πιστοποιημένη για την ποιότητα των προϊόντων της και τη φιλικότητα προς το δέρμα από διεθνώς αναγνωρισμένα δερματολογικά ινστιτούτα του εξωτερικού» σημειώνει.
Η προσήλωση της ΜΕΓΑ στην παραγωγή ποιοτικών ελληνικών προϊόντων προσωπικής υγιεινής, στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην καινοτομία αποτέλεσαν, σύμφωνα με την ίδια, καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξή της στη διάρκεια των 35 χρόνων λειτουργίας της.
Η ελληνική βιομηχανία, η οποία ξεκίνησε το 1981 ως μια μικρή μονάδα παραγωγής ωτοκαθαριστών (Τipers), αποτελεί σήμερα μία από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη, με προϊόντα, όπως Babylino, EveryDay, Sani, Pom Pon, Wet Hankies BabyCare, Tipers, κ.ά.
Η ΜΕΓΑ δραστηριοποιείται στο εξωτερικό από τη δεκαετία του ’90. Ενδυναμώνοντας περαιτέρω τις συνεργασίες της εκτός συνόρων, κατάφερε να τετραπλασιάσει τις εξαγωγές της (2010 – 2015). Σήμερα, σε μια χώρα όπου εξακολουθεί και εισάγεται, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μεγάλο ποσοστό προϊόντων προσωπικής υγιεινής, η ΜΕΓΑ συνεισφέρει στο να δημιουργήσει ένα αντίβαρο (εξαγωγών).
Ετσι, η κατηγορία βρεφικές πάνες έχει πάρει τη θέση της στα 100 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα κυρίως χάρη στις εξαγωγικές πρωτοβουλίες της ΜΕΓΑ, με τα ελληνικά Babylino Sensitive να βρίσκονται πλέον στα ράφια καταστημάτων σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
Παράλληλα, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, η ΜΕΓΑ στηρίζει το έργο αναγνωρισμένων κοινωνικών φορέων και ιδρυμάτων στην Ελλάδα. Tο 2015 η εταιρεία προσέφερε πάνω από 1,5 εκατ. προϊόντα, σε συνεργασία με πάνω από 120 κοινωνικούς φορείς και φιλανθρωπικές οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα.
«Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η ΜΕΓΑ», καταλήγει η κυρία Βιτουλαδίτου, «στηρίζει την ελληνική οικονομία, ενισχύοντας τα επενδυτικά της πλάνα. Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται στην ελληνική καινοτομία, στις συνεχείς επενδύσεις και στην εξωστρέφεια. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρηματικοί στόχοι της ΜΕΓΑ για την επόμενη τριετία συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ισχυροποίηση της δραστηριότητάς της τόσο στην Ελλάδα όσο και στις διεθνείς αγορές. Το σημαντικότερο, όμως», σημειώνει, «προγραμματίζει άμεσα νέες επενδύσεις πάντα στη χώρα μας, αξίας 25 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνουν κτιριακές επεκτάσεις και προσθήκη νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, επαυξάνοντας τη δυναμικότητα στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία».
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ