Η Huawei Consumer Business Group ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2016: Τα έσοδα από τις πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα CNY¥ 77,4 δισεκατομμύρια (10,5 δισ. ευρώ).
- Οι αποστολές smartphones έφτασαν τα 60,56 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 25% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
- Την ίδια στιγμή, οι παγκόσμιες αποστολές smartphones κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν μόλις κατά 3,1%, σύμφωνα με την IDC, καταδεικνύοντας ότι η ανάπτυξη της Huawei σημειώνει καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες του κλάδου συνολικά.
Ο πρόεδρος της Huawei Consumer Business Group, Richard Yu δήλωσε: «Παρατηρήσαμε μια ιδιαίτερα γρήγορη ανάπτυξη σε παραδοσιακές αγορές high-end συσκευών smartphones όπως η Ευρώπη, και σε αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βόρειας Αφρικής, της Κεντρικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.»
«Υπάρχουν μόνο τρεις μεγάλοι κατασκευαστές smartphone στον κόσμο -η Apple, η Samsung και η Huawei. [Η αγορά] συρρικνώνεται… οι άλλοι κατασκευαστές θα πεθάνουν τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια», είπε ο επικεφαλής της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου, μεταδίδει το Reuters.
Η Apple πούλησε 40.400.000 iPhone σε ένα τρίμηνο, το τρίτο του οικονομικού της έτους -αριθμός μειωμένος κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.
Μετά την ταχεία ανάπτυξη στις παγκόσμιες αγορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, η Huawei Consumer Business Group ενδυνάμωσε περαιτέρω τη βελτιστοποιημένη διάρθρωση των εσόδων της, με αποτέλεσμα η ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού να είναι 1,6 φορές πιο γρήγορη από την αντίστοιχη στην ηπειρωτική Κίνα. Σύμφωνα με την IDC, τον Μάιο, το μερίδιο της Huawei στην παγκόσμια αγορά smartphones έφθασε το 11,4 %. Για την κατηγορία των smartphones με τιμή στο εύρος των US$ 500-600, το μερίδιο της Huawei αυξήθηκε κατά 10% .
Ιδιαίτερα ισχυρά αποτελέσματα καταγράφηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές, με αξιοσημείωτη επιτυχία στην κατηγορία των high-end smartphones. Σύμφωνα με την GFK, το μερίδιο αγοράς της Huawei στα smartphones, έχει φτάσει πάνω από το 15% σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Στις παραδοσιακές αγορές των high-end smartphones, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία, η Huawei έχει επίσης πετύχει σημαντική άνοδο.
Σε κύριες αγορές περιοχών όπως η Βόρεια Αφρική και ο Νότιος Ειρηνικός, η Huawei έχει καταφέρει να αναπτύξει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της. Στην Αίγυπτο, το μερίδιο αγοράς των Huawei smartphones βρίσκεται πάνω από το 20% και στη Νέα Ζηλανδία, το μερίδιο της Huawei έχει ξεπεράσει το 15 %.
Επίσης, ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων σημειώθηκε στις αναδυόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Κεντρικής Ασίας. Σε ορισμένες χώρες, οι πωλήσεις smartphones της Huawei έχουν διπλασιαστεί σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Στην Κίνα, η Huawei συνεχίζει να είναι ο ηγέτης του κλάδου, με μερίδιο αγοράς 18,6%, σύμφωνα με την έκθεση της GFK του Ιουνίου.
- Τα προϊόντα ‘ναυαρχίδες’ της Huawei, όπως το Ρ9, το Mate 8, το Honor V8 και το MateBook, έχουν τύχει εξαιρετικής υποδοχής από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.
- Ο όγκος πωλήσεων του Mate 8, έχει αυξηθεί κατά 65% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του Mate 7 για την ίδια χρονική περίοδο του 2015.
- Επιπλέον, 4,5 εκατομμύρια συσκευές Ρ9 & P9 Plus έχουν ήδη πωληθεί, σημειώνοντας αύξηση κατά 120% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του P8 κατά την ίδια περίοδο το 2015.
- Όσον αφορά στο MateBook το οποίο είναι το πρώτο 2-σε-1 προϊόν notebook της Huawei, έχει διατεθεί σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ.
- Το Μάιο του 2016 υπήρχαν 35.000 καταστήματα λιανικής πώλησης που διαθέτουν τα προϊόντα της Huawei, μια αύξηση της τάξης του 116% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σύμφωνα με την GFK, η κάλυψη της Huawei παγκοσμίως έχει φτάσει τα 150 χιλιάδες σημεία πωλήσεων.
Το 2016, η Huawei συμπεριλήφθηκε για άλλη μια φορά στη λίστα του BrandZ με τις 100 πολυτιμότερες μάρκες παγκοσμίως. Η αξία της Huawei έφτασε τα US$ 18,652 δισ. Από την 70η θέση που είχε λάβει το 2015 σημείωσε κατακόρυφη άνοδο καταλαμβάνοντας την 50ή θέση για το 2016.