Μώραλης: Παρεμβάσεις για βελτίωση της εικόνας της αγοράς

Την αγορά του Πειραιά επισκέφτηκε την παραμονή των Χριστουγέννων ο δήμαρχος της πόλης κ. Γιάννης Μώραλης μαζί με τον Πρόεδρο της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος κ. Μιχάλη Τσιφάκη, τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Πειραιά κ. Βασίλη Ταταρόπουλο, τον Γενικό Γραμματέα της Ένωσης κ. Μιχάλη Κουλιζάκο και στελέχη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος.

Την αγορά του Πειραιά επισκέφτηκε την παραμονή των Χριστουγέννων ο δήμαρχος της πόλης κ. Γιάννης Μώραλης μαζί με τον Πρόεδρο της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος κ. Μιχάλη Τσιφάκη, τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Πειραιά κ. Βασίλη Ταταρόπουλο, τον Γενικό Γραμματέα της Ένωσης κ. Μιχάλη Κουλιζάκο και στελέχη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος.
Ο κ. Μώραλης συνομίλησε με καταστηματάρχες και ενημερώθηκε για την κίνηση των ημερών ενώ στη συνέχεια επισκέφθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών και το Δημοτολόγιο-Ληξιαρχείο, υπηρεσίες του Δήμου που στεγάζονται στον Πύργο του Πειραιά προκειμένου να ευχηθεί σε εργαζόμενους και πολίτες για τις γιορτές.
Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Πειραιά σημείωσε ότι «θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ως Δήμος η νέα χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, να υπάρχει καλύτερη οργάνωση στην αγορά, να εργάζονται οι επαγγελματίες σε ιδανικές συνθήκες…Η αγορά έχει προβλήματα καθώς ο κόσμος λόγω οικονομικής δυσχέρειας δεν αγοράζει αγαθά όπως παλιά, με αποτέλεσμα να μεταφέρεται το κλίμα αυτό στην αγορά».
Προανήγγειλε παρεμβάσεις για θέματα όπως η καθαριότητα και οι χώροι στάθμευσης και συμπλήρωσε ότι «οι καταστηματάρχες είναι μια σημαντική παράμετρος για την οικονομία μας καθώς ο Πειραιάς δεν έχει βαριά βιομηχανία και μεγάλες βιοτεχνίες. Θα στηρίξουμε τους έμπορους και τους επαγγελματίες. Θέλω να ευχηθώ ένα καλύτερο αύριο και στην οικονομία και σε όλους τους τομείς και το 2015 θα κάνουμε ό, τι καλύτερο για την αγορά και τους δημότες μας».
Από την πλευρά του ο κ. Τσιφάκης σημείωσε ότι «οι καταναλωτές διανύουν περίοδο ισχνών αγελάδων, οι αγορές είναι μετρημένες τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Ο καταναλωτής έχει περιθώριο επιλογής γιατί λειτουργεί ένας ανταγωνισμός ανάμεσα στα καταστήματα και ο κόσμος θα πρέπει να κάνει μια επισταμένη έρευνα αγοράς. Ο συνδυασμός της μείωσης μισθών και συντάξεων και η φορολογική πολιτική έχει τινάξει στον αέρα τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και ο καταναλωτής θα πρέπει εκ των πραγμάτων να διερευνεί με το μικροσκόπιο την αγορά. Υπάρχουν αποκλίσεις τιμών και αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο κόσμος θα πρέπει να κερδίσει τη θέση που του αξίζει στην αγορά.»
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk