Η Eurowings θα ξεκινήσει να λειτουργεί το 2015 αρχικά με Bombardier και στη συνέχεια με A320s, έχοντας ως κύρια βάση την Κολονία, από όπου θα αναπτύσσει τα διεθνή δρομολόγιά της, ενώ στη συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλα γερμανικά αεροδρόμια.
Οι πρώτοι διηπειρωτικοί προορισμοί θα είναι η Φλόριδα των ΗΠΑ, η Νότια Αφρική και ο Ινδικός Ωκεανός και θα εξυπηρετούνται με Airbus A330-200, 310 θέσεων, ενώ θα υπάρχουν τρεις κατηγορίες ναύλων (Best, Basic και Smart). Οπως διευκρίνισε ο κ. Σπορ, οι διαφορές στις τιμές θα φτάνουν το 25%, ενώ στην πορεία θα ενταχθούν Airbus 350 και Boeing 787 Dreamliner.
Είχε προηγηθεί η μεταφορά της πτητικής δραστηριότητας εκτός των αεροπορικών κόμβων του Μονάχου και της Φραγκφούρτης της Lufthansa στην Germanwings, καθώς παραδοσιακά ο όμιλος κατέγραψε τριψήφιες ζημιές στις υπηρεσίες point-to-point. Η Germanwings ανέλαβε να τις μηδενίσει ως το 2015, κάτι που όπως φαίνεται θα επιτύχει, τόνισε.
Ωστόσο η δομή του κόστους της Germanwings ανά μονάδα προϊόντος είναι χαμηλότερη κατά 20% σε σχέση με της Lufthansa, αλλά θεωρείται ακόμη υψηλή για την ευρωπαϊκή αγορά. Αντίθετα, η Eurowings θα έχει κόστος 10%-15% χαμηλότερο σε σχέση με την Germanwings, δηλαδή 30%-35% σε σύγκριση με τη Lufthansa.
«Είναι μια καινοτόμος κίνηση να αποκτήσουμε χαμηλού κόστους ζήτηση για διηπειρωτικά ταξίδια» είπε ο κ. Σπορ.
«Είμαι 10 χρόνια στο διοικητικό συμβούλιο. Γνώριζα τις αδυναμίες και τις δομικές μεταρρυθμίσεις που χρειαζόταν η εταιρεία» τόνισε. «Ως μηχανικός και πιλότος της Lufthansa έχω τις ρίζες μου στο τέλειο έδαφος για να με εμπιστευθεί το προσωπικό» συμπλήρωσε και υπογράμμισε την ανάγκη όσοι έχουν θέσεις ευθύνης να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες –«δείχνοντας» προς την πλευρά των πιλότων, οι οποίοι αντιδρούν με απεργίες στο ενδεχόμενο δημιουργίας της Eurowings.
Πάντως ο κ. Σπορ εξήγησε ότι ο όμιλος έχει 500 αεροσκάφη στους κόμβους του και άλλα 100 να εκτελούν point-to-point πτήσεις και παράλληλα εκτελεί το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα στην ιστορία του, έχοντας παραγγείλει 250 αεροσκάφη, κόστους 30 δισ. ευρώ, την ώρα που η κεφαλαιοποίησή του είναι μόλις 7 δισ. ευρώ.
HeliosPlus



