– Κυρίαρχο στοιχείο στη Volvo είναι η διαφορετικότητα. Γνωρίζω ότι όλοι την επιδιώκουν αλλά, χωρίς να θέλω να φανώ αλαζόνας, η Volvo απλώς την έχει. Αυτό που είμαστε σήμερα ξεκίνησε το 1927 από την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία των ιδρυτών μας.

– Είμαστε η μόνη σκανδιναβική αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, εκφράζουμε τη σκανδιναβική άποψη στο design, τη μινιμαλιστική, premium αισθητική στο εσωτερικό των μοντέλων μας, την έμφαση στην ασφάλεια, τον σεβασμό στο περιβάλλον. Καινοτομούμε με επίκεντρο τον άνθρωπο. Σε αυτό διαφέρουμε από τους υπόλοιπους. Δεν σημαίνει ότι οι άλλοι είναι λάθος και εμείς σωστοί. Είμαστε απλώς ο εαυτός μας.

– Αυτοπροσδιοριζόμαστε ως μια premium εταιρεία με συγκεκριμένες παραγωγικές δυνατότητες σε έναν κόσμο γιγάντων, αλλά αυτό δεν μας αγχώνει. Αντιθέτως, μας επιτρέπει να δρούμε και να αντιδρούμε γρήγορα, να κάνουμε πράγματα που άλλοι δεν μπορούν να κάνουν.

– Για εμάς η ανάπτυξη είναι μια πολύ ιδιαίτερη έννοια που συνδυάζεται με την κερδοφορία. Το 2013 αυξήσαμε τις πωλήσεις μας, το 2014 αυξάνουμε την παραγωγή μας κατά 5% και είμαστε πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον.

– Πάντοτε υπάρχει χώρος για περισσότερα μοντέλα σε μια γκάμα,
αλλά στο τέλος της ημέρας επιλέγουμε πού θέλουμε να βρισκόμαστε. Οι προτεραιότητές μας είναι οι Σειρές 40, 60, 90, τα sedan, τα Station Wagon και τα SUV μας. Σε αυτές τις κατηγορίες επιθυμούμε να πρωταγωνιστούμε.

– Εξετάζουμε αρκετές ενδιαφέρουσες ιδέες. Τα concept cars που παρουσιάσαμε στις τρεις τελευταίες διεθνείς εκθέσεις περνούν μηνύματα για τη σχεδίαση, την τεχνολογία, τους κινητήρες DRIVE – Ε, τη νέα αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων μας, το σύστημα Sensus Connect και βέβαια την ασφάλεια, έναν τομέα στον οποίο κυριαρχούμε.

– Η προσθήκη στην γκάμα μας ενός μικρού SUV είναι κάτι που δεν μπορούμε να αρνηθούμε, γι’ αυτό και κινούμαστε προς την κατεύθυνση ενός XC40, για παράδειγμα.

– Ασχολούμαστε σοβαρά με την εξέλιξη μικρότερων τρικύλινδρων κινητήρων. Δεν μπορούμε να αρνηθούμε τη χρησιμότητά τους κυρίως σε αγορές με φορολογικές ιδιαιτερότητες στις οποίες ο κυβισμός διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Θα είμαστε λοιπόν παρόντες με τέτοιους κινητήρες όπου χρειάζεται, και βέβαια στην Ελλάδα.

– Με αφορμή την εμπορική επιτυχία του V60 Plug-in Hybrid
σχεδιάζουμε τη δημιουργία μιας αντίστοιχης έκδοσης και για το νέο XC90. Η στρατηγική μας περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά plug-in υβριδικών μοντέλων.

– Ερευνες έχουν αποδείξει ότι η τεχνολογία της Apple έχει τεράστια απήχηση στους πελάτες μας, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, γι’ αυτό και είμαστε πρωτοπόροι στη χρήση του συστήματος CarPlay που φέρνει το λειτουργικό iOS στα αυτοκίνητα. Σε συνδυασμό με τη νέα μεγάλη οθόνη αφής στα μελλοντικά μοντέλα μας, η εμπειρία θα είναι μοναδική. Δεν αγνοούμε ωστόσο τους φίλους των Android συσκευών που θα μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν με την ίδια ευκολία χάρη στο ειδικά εξελιγμένο interface.

– Η ασφάλεια είναι διαρκές ζητούμενο για εμάς και δεν κάνουμε συμβιβασμούς. Το όραμά μας είναι το 2020 κανείς επιβάτης αυτοκινήτων Volvo να μην τραυματίζεται σοβαρά ή να χάνει τη ζωή του σε τροχαία ατυχήματα.

*Δημοσιεύθηκε στο ΒΗΜΑmen Απριλίου 2014