Πίσω στο 2010, όταν η McLaren επιχειρούσε την αυτόνοµη έξοδο στις αγορές, µετά και το διαζύγιο από τη Mercedes, ήταν πολλοί εκείνοι που δεν πίστεψαν στη δυνατότητά της να επιβιώσει. Κάποιοι το οµολογούσαν, κάποιοι άλλοι το ήλπιζαν κρυφά, όλοι τελικά διαψεύστηκαν. Παρά την επερχόµενη τότε κρίση οι Βρετανοί κατάφεραν να υλοποιήσουν το σχέδιό τους που προέβλεπε την παρουσίαση ενός νέου µοντέλου ή έκδοσης κάθε χρόνο. Η νέα 600LT Spider είναι το new entry του 2019, η ανοιχτή έκδοση του βραβευµένου coupe 600LT που παρουσιάστηκε πέρυσι, «χτισµένη» πάνω στις αρχές της φιλοσοφίας Longtail (LT): χαµηλότερο βάρος, αυξηµένη ισχύς, δυναµικά οδηγικά χαρακτηριστικά.

Η χειροποίητη παραγωγή της ξεκινά επισήµως στις αρχές Μαρτίου και θα διαρκέσει µόλις δώδεκα µήνες. Η McLaren δεν ανακοινώνει τον ακριβή αριθµό µονάδων που θα κατασκευάσει, έχει ήδη ωστόσο λάβει τις αρχικές παραγγελίες, µε την τιµή του µοντέλου να ξεκινά στη Βρετανία από τις 201.500 στερλίνες. Αν το νούµερο σας προκαλεί εντύπωση, δείτε τώρα τα σηµαντικότερα. Το συνολικό βάρος σε σχέση µε την coupe έκδοση έχει αυξηθεί µόνο κατά 50 κιλά, φτάνοντας στο εντυπωσιακό «1.297», άρα η αναλογία ισχύος/βάρους είναι 463 ίπποι/1.000 κιλά. Η χαρακτηριστική McLaren εµφάνιση κρύβει το σωληνωτό πλαίσιο από ανθρακόνηµα αλλά για τους µυηµένους µεγαλύτερη σηµασία έχει η αεροδυναµική της καθώς παρά την απουσία οροφής όλη τη δουλειά την κάνουν η σταθερή πτέρυγα στο πίσω µέρος και ο αγωνιστικού τύπου διαχύτης χαµηλότερα.

Κοιτώντας δε το αυτοκίνητο από πίσω, θα «κολλήσετε» στις δύο απολήξεις των εξατµίσεων που βρίσκονται τοποθετηµένες ψηλά πάνω από τον V8 κινητήρα. Προερχόµενος από την coupe 600LT έχει χωρητικότητα 3.799 κ.εκ. και διπλό turbo, αποδίδοντας 600 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 620 Nm ροπής από τις 5.500 έως τις 6.500 σ.α.λ., µεγέθη που χάρη και στο αυτόµατο κιβώτιο επτά ταχυτήτων – ασφαλώς µε paddles πίσω από το τιµόνι – εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση σε 2,9 δευτερόλεπτα και µέγιστη ταχύτητα 324 χλµ./ώρα. Παραδόξως για αυτοκίνητα που διαθέτουν προδιαγραφές διάκρισης σε περιβάλλον πίστας, η 600LT Coupe δεν εξοπλίζεται µε µπλοκέ πίσω διαφορικό, διαθέτει ωστόσο ειδικά P Zero Trofeo R ελαστικά υψηλών επιδόσεων ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές της µπορούν να επιλέξουν ένα από τα δύο διαθέσιµα σχέδια για τους τροχούς της και κάποιο από τα φωτεινά της χρώµατα για το εξωτερικό της.

Μικρή φαινοµενικά αλλά σηµαντική λεπτοµέρεια είναι ο γυάλινος ανεµοθραύστης πίσω από τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού – η McLaren συστήνει να είναι χαµηλωµένος όταν η οροφή βρίσκεται στη θέση της ώστε ο ήχος του κινητήρα να φτάνει «καθαρός» στα αφτιά τους ή να είναι ψηλά όταν η οροφή απουσιάζει για λόγους αεροδυναµικής. Οσο για εκείνους που δεν επιθυµούν η δική τους 600LT Spider να µοιάζει µε τις υπόλοιπες (όσες τουλάχιστον παραχθούν) υπάρχει πάντοτε το περίφηµο MSO – το τµήµα ειδικών επιχειρήσεων McLaren Special Operations – που εισφέρει εκατοµµύρια στα ταµεία της εταιρείας πραγµατοποιώντας όνειρα.