Στην προσπάθεια για την αξιοποίηση των αρχαιολογικών χώρων και των (παλαιών και νεότερων) δημόσιων κτιρίων, ο παράγοντας φωτισμός παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτό γίνεται όλο και πιο εμφανές και στην Ελλάδα, μια χώρα που βρίθει μνημείων τα οποία οφείλουμε να αναδείξουμε κατά τον καλύτερο τρόπο. Η πρώτη προσπάθεια να φωτιστεί κατάλληλα η Ακρόπολη των Αθηνών, το 2004, χρονιά που η πρωτεύουσα της Ελλάδας φιλοξένησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, είχε αφήσει θετικές εντυπώσεις. Ο νέος φωτισμός του Ιερού Βράχου από την Ελευθερία Ντεκώ (με χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση) θα αξιολογηθεί πιο ψύχραιμα, εν καιρώ. Μας δίνει όμως την αφορμή να εξερευνήσουμε τις (σχεδόν απεριόριστες) δυνατότητες του φωτός στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον και τη χρήση του τεχνητού φωτισμού από κορυφαίους αρχιτέκτονες, ηλεκτρολόγους, light designers και καλλιτέχνες, για τη δημιουργία πολύχρωμων τοπίων που εντυπωσιάζουν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω