Μετά την πρόσφατη πρεμιέρα της νέας γενιάς του δημοφιλούς SUV, η γερμανική φίρμα επικεντρώνεται στην εξέλιξη της Coupe SUV έκδοσης αμαξώματος του μοντέλου, η οποία, αναμενόμενα, χάρη στη δημοτικότητα του συγκεκριμένου είδους, θα αποτελέσει μέρος των επιλογών και της νέας GLC. Εξίσου αναμενόμενα, οι διαφορές στη σχεδίαση σε σχέση με την παραδοσιακή, τετραγωνισμένη έκδοση αμαξώματος της GLC εστιάζουν στην οροφή, που υιοθετεί coupe χάραξη, και στο πίσω τμήμα, όπου παρεπιδημούν ένα ducktail spoiler και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τα οποία συνάδουν με την αθλητική σιλουέτα GLC Coupe. Mε δεδομένο ότι η «συμβατική» έκδοση αμαξώματος κατάφερε να μειώσει τον αεροδυναμικό της συντελεστή σε 0.29 χάρη στη σοφή διαφοροποίηση των αναλογιών της και των σχεδιαστικών λεπτομερειών, στην περίπτωση της GLC Coupe αναμένονται ακόμα πιο θεαματικά αποτελέσματα αναφορικά με τη συγκεκριμένη παράμετρο. Αναλόγως θα ισχύσει και για το δίπτυχο ευρυχωρίας – πρακτικότητας που προδιαγράφεται ενισχυμένο και στην προκειμένη περίπτωση. Την ισχύ της GLC Coupe αναμένεται να εξασφαλίζει, αρχικά (και εν όψει των δεδομένων εκδόσεων AMG), το ήδη γνωστό μείγμα ήπιων υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων με κυρίαρχους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel ισχύος από 204 έως 381 ίππους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω