Η νέα Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας μπαίνει στην αφετηρία. Το μεγάλο έργο, προϋπολογισμού 1,6 δισ. ευρώ, θα αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη πυκνοκατοικημένων περιοχών της πρωτεύουσας, όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, τα Εξάρχεια, η Καισαριανή, του Ζωγράφου και τα Ιλίσια, αναζωογονώντας παράλληλα την οικονομία αλλά και την αγορά ακινήτων, όπως γίνεται συνήθως όπου κάνει στάση το μετρό.

Δεκαέξι χρόνια μετά την πρώτη εξαγγελία για την κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό, σχήματος «U», η πρώτη φάση της οποίας θα ενώνει το Αλσος Βεΐκου με το Γουδί, και τέσσερα χρόνια από την προκήρυξη του διαγωνισμού, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στη χώρα και ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομών στην Ευρώπη ανέβηκε στις ράγες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω