Πέρα από την παντοδυναμία του Κωνσταντίνου Ρήγου, ο οποίος στοιχειώνει με τις σκηνοθετικές ακροβασίες του τη μερίδα του λέοντος στα ελληνικά βιντεοκλίπ χωρίς να αφήνει παραπονεμένη ούτε την Πάολα ούτε τον Πάνο Κιάμο,
Να κι ένας μύθος που θα έπαιρνε κανείς όρκο ότι δεν θα καταρριφθεί ποτέ: οι πολυγαμικοί άντρες δεν είναι καλύτεροι εραστές από τους μονογαμικούς. Κόντρα στο αγγλοσαξονικό γνωμικό «Τhe more, the merrier» (Οσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο), μια φρέσκια έρευνα αλλά και η χρόνια παρατήρηση έρχονται να πιστοποιήσουν ότι τελικά, όταν ένας άντρας εντρυφά για […]
Οταν οι φίλοι του τον χάνουν, είναι σχεδόν σίγουροι ότι είτε θα ηχογραφεί στο στούντιό του είτε θα καταγράφει από τον έξω κόσμο ήχους της πόλης και της φύσης για να τις μεταγγίσει αργότερα σε κάποια από τις ευφυείς ηχογραφήσεις του. Και αν, πάλι, τα χέρια του μοιάζουν μουντζουρωμένα, θα σπεύσει να διευκρινίσει ότι καταπιανόταν […]
«Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, στο σπίτι μου η μάνα μου μάλωνε με τον πατέρα μου για το ποιος θα στρώσει το τραπέζι. Οχι. Ο πατέρας μου δεν ήταν τόσο προκομμένος στην κουζίνα. Ηταν μέγα χαρτόμουτρο –με την καλή έννοια –και αν και καλοφαγάς, ανυπομονούσε πότε θα μαζευόταν και το τελευταίο πιάτο από το τραπέζι για […]
Η παράσταση του Θωμά Μοσχόπουλου «Μιστέρο Μπούφο» είναι και εφέτος το απόλυτο sold out, με ουκ ολίγους θεατές κάθε ηλικίας να δέχονται να καθήσουν πάνω σε μαξιλάρια σχεδόν περνώντας τα όρια της σκηνής,
Τα θερμά συγχαρητήρια για την επιλογή της ταινίας του Γιάννη Οικονομίδη «Το μικρό ψάρι» να διαγωνιστεί στο Φεστιβάλ του Βερολίνου ακούγονταν από κάθε στόμα κατά τη σημερινή συνέντευξη τύπου.
Δεν πρέπει να υπάρχει χειρότερος εφιάλτης για έναν stand-up comedian από το να λέει τα προβαρισμένα αστεία του μπροστά σε ένα γεμάτο θέατρο και όλα να πέφτουν στο κενό.
Η αλήθεια είναι ότι το κακό με τις παραστάσεις εκτός συμβατικού θεάτρου έχει παραγίνει. Μετά τον εντυπωσιασμό του να παρακολουθήσεις θεατρικά έργα σε γκαρσονιέρες, υπόγεια, ασανσέρ, πάρκινγκ και πιλοτή πολυκατοικίας,
Είμαστε αλλόκοτοι. Εχουμε σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Που ίσως προέρχονται από τα αντίστοιχα οικονομικά, ίσως πάλι τα αίτια να είναι πολύ βαθύτερα.
«Μεγάλωσα σε ένα φιόρδ με θέα μόνο τη θάλασσα. Η πιο σημαντική εμπειρία της ζωής μου ήταν όταν στα επτά μου χρόνια γλίστρησα και έκοψα την αρτηρία στον καρπό μου πάνω σε ένα σπασμένο μπουκάλι.
Πριν από πέντε χρόνια ακριβώς, σε μια Αθήνα που θύμιζε βομβαρδισμένη πόλη ύστερα από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και των επεισοδίων που ακολούθησαν, οι σπουδαστές των Δραματικών Σχολών αποφάσισαν να πουν πώς νιώθουν με τον δικό τους τρόπο.