Γιατί θέλουμε τον τουρισμό (των άλλων και τον δικό μας) αλλά πρέπει να επιβάλουμε ουσιαστικούς κανόνες και κυρίως την αυστηρή εφαρμογή τους.
Ηνέα γραμμή του μετρό είναι μεγάλο έργο που έχει αργήσει αλλά έχει ωριμάσει για πολλά χρόνια με τη συνεργασία πολλών φορέων και συνδέει στο κομπολόι των σταθμών κομβικά σημεία και πυκνές γειτονιές της Αθήνας. Είναι έργο κοινής ωφέλειας και πρέπει να το αποδείξει, όχι μόνο συγκοινωνιακά αλλά και στο επίπεδο της πόλης: Πολεοδομικά, αρχιτεκτονικά, κοινωνικά. […]
Μπαίνω συχνά σε εκθέσεις που τις περισσότερες φορές είναι οργανωμένες σε μουσεία και άλλοτε όχι ή σε αρχαιολογικούς χώρους, όπως και οι περισσότεροι από όσους διαβάζουν αυτό το κείμενο, και πέρα από τα προσωπικά ενδιαφέροντα, που δικαίως ανακινούνται με τα εκθέματα, προκαλούνται αντιδράσεις που οφείλονται στον τρόπο έκθεσης, στη μουσειολογία και στο περιβάλλον γενικά.
Στο βιβλίο με το χαρακτηριστικό μπλε του Klein στο εξώφυλλο που αποκαλείται Ιστορία και φιλοδοξεί να περιγράψει την τέχνη των 60 μεταπολεμικών χρόνων
Μετράει πια αντίστροφα ο χρόνος για την έναρξη των έργων της ανασυγκρότησης του κέντρου της Αθήνας με άξονα την Πανεπιστημίου