Δήμος Πειραιά : Ηλεκτρονική έρευνα για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της πόλης

Η έρευνα πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού – Destination Management Organization (DMO) του Δήμου Πειραιά, που έχει συσταθεί κατά τα πρότυπα λειτουργίας ώριμων τουριστικών προορισμών στο εξωτερικό

Διάλογο με τους πολίτες μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ανοίγουν ο δήμος Πειραιά και το «Destination_Piraeus», στο πλαίσιο κατάρτισης του επιχειρησιακού σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της πόλης.

Η έρευνα πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού – Destination Management Organization (DMO) του Δήμου Πειραιά, που έχει συσταθεί κατά τα πρότυπα λειτουργίας ώριμων τουριστικών προορισμών στο εξωτερικό. Σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη η διαβούλευση των φορέων για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του Πειραιά, ενώ με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους πολίτες, επιδίωξη είναι να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα καθορίσουν τις επιλεγόμενες δράσεις και την κατάρτιση του επιχειρησιακού σχεδίου.

Στα χέρια της Δημοτικής Αρχής βρίσκεται ήδη ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, το «Destination Piraeus», το οποίο δημιουργήθηκε το 2014 και αποτελεί έως σήμερα το βασικό μέσο προβολής της πόλης του Πειραιά, με έντυπους καταλόγους, ιστοσελίδα, διαδραστική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και έντονη παρουσία στα social media.

Παράλληλα, με μία σειρά μεγάλων έργων που υλοποιούνται ήδη στην πόλη ή έχουν λάβει το πράσινο φως για χρηματοδότηση, ο Πειραιάς φιλοδοξεί να μετατραπεί σε έναν σημαντικό αυτόνομο τουριστικό προορισμό.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, ανέφερε πως ο Δήμος Πειραιά, ακολουθώντας επιτυχημένα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων και αξιοποιώντας χρηματοδοτικά εργαλεία, προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού με στόχο την ανάπτυξη και εδραίωση του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού.

«Συνεχίζουμε πλέον με πιο δομημένο και τεχνοκρατικό τρόπο, την προσπάθεια, την οποία ξεκινήσαμε το 2014 με τη δημιουργία του Destination Piraeus, για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης μας, επεσήμανε ο κ. Μώραλης. «Επιθυμία και στόχος μας είναι ο Πειραιάς να αποτελέσει έναν ελκυστικό και ανταγωνιστικό προορισμό, ώστε οι τουρίστες και όσοι προσεγγίζουν το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια ξεχωριστή τουριστική εμπειρία στην πόλη μας.

Στην κατεύθυνση αυτή, χρειαζόμαστε και την άποψη των πολιτών, για να βγάλουμε συμπεράσματα, τα οποία θα καθορίσουν τις παρεμβάσεις μας. Ο Πειραιάς έχει δυνατότητες και μπορεί να αναπτυχθεί τουριστικά. Εργαζόμαστε συστηματικά και με σχέδιο και είμαι αισιόδοξος ότι τα επόμενα χρόνια, τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας θα είναι εμφανή», τόνισε ο κ. Μώραλης.

Η Αντιδήμαρχος Επικοινωνίας, Προβολής, Μ.Μ.Ε., Ευρωπαϊκών και Εθνικών Πόρων κα Ανδριάνα Ζαρακέλη, δήλωσε: «Καλούμε όσους αγαπούν την πόλη να λάβουν μέρος στη διαβούλευση για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος μέσω του online ερωτηματολογίου. Σε αυτή την προσπάθεια είναι ευπρόσδεκτοι και πολύτιμοι όλοι: δημότες και επισκέπτες, τοπικοί φορείς, Αρχές, οργανισμοί, επιχειρήσεις της πόλης και όλοι όσοι επιθυμούν να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού σχεδιασμού του Δήμου Πειραιά. Ο Πειραιάς άλλωστε ήταν, είναι και θα είναι οι άνθρωποι του…. Όλοι εμείς.»

Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο εδώ. Η συμπλήρωσή του είναι ανώνυμη και διαρκεί περίπου 5 λεπτά.

Ακολουθήστε το BHMA στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο BHMA
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk