«Οταν ο Πίτερ Λίντμπεργκ φωτογράφιζε, όλα είχαν να κάνουν με τις γυναίκες. Τα μαλλιά, το μακιγιάζ ή το styling δεν είχαν την πρωταρχική σημασία. Είχε έναν τρόπο να μετατρέπει τις ατέλειες σε κάτι μοναδικό και όμορφο και οι φωτογραφίες του είναι διαχρονικές. Θα μας λείψεις τόσο πολύ, Πίτερ. Είναι τιμή μου που σε γνώρισα και συνεργάστηκα μαζί σου». Ετσι αποχαιρέτησε η Σίντι Κρόφορντ τον επιδραστικό καλλιτέχνη με μια ανάρτησή της στο Instagram τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Η Σίντι ήταν η μία από τις πέντε νεαρές γυναίκες που «γνωρίσαμε» και αρχίσαμε να αποκαλούμε με το μικρό τους όνομα στην αυγή των 90s, όταν ο Λίντμπεργκ τη φωτογράφιζε downtown στη Νέα Υόρκη αγκαλιασμένη μαζί με τη Ναόμι, την Κρίστι, την Τατιάνα και τη Λίντα. Αυτό το ενσταντανέ ήταν «το πιστοποιητικό γέννησης των supermodels». «Αυτό που με ενδιέφερε ήταν η περιπετειώδης, χειραφετημένη γυναίκα με άποψη, η οποία έχει τον έλεγχο της ζωής της και δεν την ενδιαφέρει το κοινωνικό status» εξηγούσε το σκεπτικό του.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» η Μαριλένα Αστραπέλλου γράφει για τον φωτογράφο που μακροημέρευσε στον χώρο του, έτυχε καθολικής αναγνώρισης και υπήρξε ακμαίος και δημιουργικός μέχρι το τέλος. Το 2019 είχε μάλιστα αρχίσει να δουλεύει την «Untold Stories», μια μεγάλη αναδρομική με 150 φωτογραφίες του, η οποία εγκαινιάστηκε πρόσφατα στο Kunstpalast του Ντίσελντορφ.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»