• Αναζήτηση
  • Καρύδης: Ο Μπελαβίλας υποτιμά τη νοημοσύνη των Πειραιωτών για το μετρό

    Το έργο του ΜΕΤΡΟ «Αγία Βάρβαρα – Πειραιάς» (με 6 σταθμούς), ξεκίνησε στις αρχές του 2012 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα έπρεπε να τελειώσει στο τέλος του 2017. Τώρα ξέρουμε ότι θα τελειώσει -στην καλύτερη περίπτωση- το 2022 και αυτό ο Νίκος Μπελαβίλας… το θεωρεί φυσιολογικό!

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Επίθεση στον υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά με τον ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Μπελαβίλα, εξαπέλυσε ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και πρώην βουλευτής, Δημήτρης Καρύδης.

    Ο υποψήφιος με τον συνδυασμό «Πειραιάς Νικητής» αναφέρθηκε στις δηλώσεις που έχει κάνει ο κ. Μπελαβίλας για το Μετρό προς τον Πειραιά κι έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Φυσιολογικές βλέπει τις απαράδεκτες καθυστερήσεις για την κατασκευή του Μετρό προς τον Πειραιά ο Νίκος Μπελαβίλας!

    Σε συνάντηση που είχε με την διοίκηση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου είπε ότι 10 χρόνια για να γίνουν 6 σταθμοί, είναι χρόνος εντός των Ευρωπαϊκών προδιαγραφών!

    Έψεξε μάλιστα τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη που διαμαρτύρεται -και καλά κάνει- υποστηρίζοντας τα δικαιώματα των δημοτών και των επαγγελματιών που έχουν υποστεί τεράστιες ζημιές από την καθυστέρηση αυτή.

    Το έργο του ΜΕΤΡΟ «Αγία Βάρβαρα – Πειραιάς»  (με 6 σταθμούς), ξεκίνησε στις αρχές του 2012 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα έπρεπε να τελειώσει  στο τέλος του 2017. Τώρα ξέρουμε ότι θα τελειώσει -στην καλύτερη περίπτωση-  το 2022 και αυτό ο Νίκος Μπελαβίλας… το θεωρεί φυσιολογικό!

    Του θυμίζουμε ότι οι δυο βασικές γραμμές του ΜΕΤΡΟ:

    -Η  Γραμμή 2, «Σεπόλια – Σύνταγμα» (7 σταθμοί) και «Σύνταγμα – Δάφνη» (5 σταθμοί), και, η Γραμμή 3, «Σύνταγμα – Εθνική Άμυνα» (7 σταθμοί), σύνολο 19 σταθμοί ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 1992  και τελείωσαν τον Νοέμβριο του 2000.

    Δηλαδή, 19 σταθμοί σε 8 χρόνια και 6 σταθμοί σε 10 χρόνια!

    Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, που οδηγεί στα κατάλληλα συμπεράσματα, για το τι σημαίνει να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα και την ανικανότητα, μόνο και μόνο για να χαϊδεύεις την κυβέρνησή σου» .

    Κοινωνία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Η Mykonian μεταφορά Brancusi Ο μεγαλοβιομήχανος, χρυσός κληρονόμος Φίφης Δελμούζος-Κασσανδρής δοκίμασε ένα μικρό κομμάτι από το περουβιανής προέλευσης φιλέτο του. Τον παρακολουθούσα μέσα... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk