H Vodafone TV γυρίζει σελίδα και πλέον γίνεται προσβάσιμη σε όλους ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών, ενώ παράλληλα προσφέρει στους συνδρομητές της, παλιούς και νέους, ένα πλούσιο πρόγραμμα με πάνω από 60 θεματικά κανάλια και νέες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Vodafone, οι πελάτες επιδιώκουν εύκολη πρόσβαση στο περιεχόμενο με αδιαπραγμάτευτο πλουραλισμό στις επιλογές, σε συνδυασμό με τον απόλυτο έλεγχο του χρήστη επάνω στο προσφερόμενο θέαμα. Την ίδια στιγμή, υιοθετούν τεχνολογίες οι οποίες επιτρέπουν τη διάδραση και την ταυτόχρονη θέαση, ενώ προσβλέπουν σε ένα ενιαίο και έξυπνο περιβάλλον πλοήγησης.

Κάνοντας πράξη τις απαιτήσεις του κοινού η Vodafone επανασχεδίασε την πλατφόρμα της συνδρομητικής της τηλεόρασης η οποία πλέον συνδυάζει απεριόριστο πρόγραμμα με αθλητικά κανάλια, περισσότερες από 4.000 ταινίες καταλόγου, περισσότερα από 7.000 επεισόδια σειρών, πάνω από 4.000 επεισόδια παιδικών σειρών, ντοκιμαντέρ, πάνω από 60 θεματικά κανάλια, τα ελεύθερα ελληνικά, αλλά και εφαρμογές για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε μουσική, video, και πλούσιο online περιεχόμενο.

«Όλοι μας θέλουμε πια να βλέπουμε το αγαπημένο μας περιεχόμενο όπου και όποτε επιθυμούμε, από οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς περιορισμούς. Αναγνωρίζουμε αυτή την τάση και αλλάζουμε για πάντα την τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα από μία σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου η οποία παρέχει απεριόριστες επιλογές και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία, κάνοντας το Vodafone TV μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας πλατφόρμας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 20 Σεπτεμβρίου 2018 στο κέντρο της Αθήνας.

Παράλληλα προσφέρει στους συνδρομητές της μοναδικές, όπως τις χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας, λειτουργίες καθώς προσφέρει on Demand εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο που επιθυμούν όχι μόνο στην τηλεόραση αλλά και σε επιπλέον 2 φορητές συσκευές, μέσω της νέας εφαρμογής για κινητό ή tablet. Επανεκκίνηση του περιεχομένου από το σημείο που το άφησε ο χρήστης σε οποιαδήποτε από τις συσκευές του. Δυνατότητα download αγαπημένων ταινιών ή σειρών στο κινητό ή το tablet για offline παρακολούθηση, ακόμη δηλαδή και όταν ο χρήστης δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ. Εγγραφές, που σε ακολουθούν όπου κι αν είσαι με δυνατότητα αποθήκευσης στο cloud και πρόσβαση από όλες σου τις συσκευές

«Δίνουμε προσωποποιημένη εμπειρία στο χρήστη. Το νούμερο ένα είναι ότι με τέτοιο πλούτο περιεχομένου χρειάζεται μία βοήθεια που να σου δείχνει τι είναι κατάλληλο για σένα. Σε πλούτο 15 χιλιάδων τίτλων χρειάζεσαι κάποιον να σε βοηθήσει για το περιεχόμενο που είναι πιο κοντά στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα σου να για να μην χάνεις χρόνο στο ψάξιμο» τόνισε μεταξύ άλλων ο διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, κ. Αρης Γεωργόπουλος, σημειώνοντας ότι αυτό που η εταιρεία θέλει να κάνει «είναι να μεγαλώσει αυτή την αγορά, να την φέρει πιο κοντά στα επίπεδα της δυτικής Ευρώπης και να δώσει ευκαιρίες και λύσεις που αυξάνουν τη διαθεσιμότητα περιεχομένου για τους καταναλωτές».

Το νέο Vodafone TV διατίθεται είτε στα συνδυαστικά πακέτα Vodafone Home triple play (Tηλεφωνία, Internet, TV), είτε ξεχωριστά ως αυτοτελή υπηρεσία προς όλους, ανεξαρτήτως παρόχου. Η υπηρεσία συνδυάζεται επίσης με όλα τα πακέτα Vodafone Video Pass.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την νέα Vodafone TV , το περιεχόμενο που προσφέρει και τις τιμές συνδρομής μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα https://www.vodafone.gr/tv/