• Αναζήτηση
  • Toyota Aygo: Generation next

    Ενα αυτοκίνητο πόλης οφείλει να είναι νεανικό, ευέλικτο, αποδοτικό, αλλά την ίδια στιγμή και προσιτό.

    Ενα αυτοκίνητο πόλης οφείλει να είναι νεανικό, ευέλικτο, αποδοτικό, αλλά την ίδια στιγμή και προσιτό. Ενα αυτοκίνητο πόλης, όπως το Toyota Aygo, οφείλει να είναι σύγχρονο και ελκυστικό, μα πάνω απ’ όλα αξιόπιστο και αποτελεσματικό, ακόμη και σε συνθήκες που… υπερβαίνουν τον ξεκάθαρα αστικό προσανατολισμό του.
    Αν και η επιτυχία του μικρού Toyota θεμελιώθηκε από την πρώτη γενιά του, η δεύτερη ήταν εκείνη που ανέδειξε τη διαφορετικότητα της προσωπικότητάς του.
    Αφετηρία αυτής της προσπάθειας αποτέλεσε ο σχεδιασμός και ειδικότερα το χαρακτηριστικό X που σχηματίζεται στο ρύγχος του αμαξώματος, δίνοντας τον τόνο και στις υπόλοιπες επιφάνειες.
    Οι αναρίθμητες δυνατότητες εξατομίκευσης διαδραματίζουν τον δικό τους ρόλο, παραμετροποιώντας τόσο το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου όσο και τον διάκοσμο του θαλάμου επιβατών.
    Ο τελευταίος προσφέρει τους απαραίτητους χώρους για τέσσερις και όλες εκείνες τις εφαρμογές που θα περιμένει να βρει κανείς σε μια σύγχρονη και ανταγωνιστική πρόταση.
    Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας x-Touch, το οποίο υποστηρίζεται από μια έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών και μεταξύ άλλων ενσωματώνει σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας.
    Το Aygo καταφέρνει και συνδυάζει το θέαμα με την ουσία, κάτι που επιβεβαιώνουν άλλωστε και οι δυνατότητές του στον δρόμο. Με την ευελιξία να προκύπτει… αυθόρμητα από τις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος και να περιγράφεται από την ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων, το δημοφιλές Toyota συνιστά ένα πραγματικό εργαλείο πόλης.
    Από την άλλη, οι αντιδράσεις του πλαισίου και η δυναμική που χαρίζει η παρουσία του ατμοσφαιρικού κινητήρα χωρητικότητας 998 κ.εκ. κάτω από το καπό αποκαλύπτουν μια πρόταση ικανή να σταθεί με αξιώσεις στο εθνικό αλλά και στο επαρχιακό δίκτυο.
    Οι 69 ίπποι και τα 95 Nm ροπής καταλήγουν στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων, ενώ για εκείνους που θα θελήσουν να… παρακάμψουν την άχαρη διαδικασία της αλλαγής ταχυτήτων η Toyota προσφέρει και τη λύση μιας αυτοματοποιημένης μονάδας με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.
    Εκτός των άλλων, κίνητρο για την αγορά του Aygo αποτελεί η ιδιαίτερα δελεαστική τιμή των 9.620 ευρώ, το εξίσου χαμηλό κόστος χρήσης που υπόσχονται οι περιορισμένες ενεργειακές απαιτήσεις του, καθώς και η αξιοπιστία που συνυπογράφει η εξαετής εγγύηση.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub