Να ληφθούν μέτρα για την απρόσκοπτη λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ζητούν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρή Δρίτσα ο Σίμος Κεδίκογλου, υπεύθυνος του τομέα Ναυτιλίας της ΝΔ και η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου του κόμματος, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, εκφράζουν την ανησυχία τους για το ενδεχόμενο να μειωθεί το ενδιαφέρον των επενδυτών, σε συνδυασμό με τις αντιδράσεις, που εκδηλώνονται από την πλευρά των συνδικαλιστών της επιχείρησης.
Όπως υποστηρίζουν, η κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης οδηγεί στην απαξίωσή του, καθώς δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στις εισαγωγές φορτίων, στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων της βορείου Ελλάδας, καθυστερεί η παράδοση εμπορευμάτων και πρώτων υλών, με ανυπολόγιστο το κόστος της αξίωσης οικονομικών αποζημιώσεων, που θα εγείρουν οι εταιρείες από το Δημόσιο, επικαλούμενες διαφυγόντα κέρδη.
«Ήδη, επιχειρηματίες αναφέρουν ότι το κόστος για να φτάσουν στον προορισμό τους χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια ξεπερνά ακόμη και τα 600 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Αξιοσημείωτο δε είναι ότι τον Μάιο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης λειτούργησε κανονικά μόνο εννέα ημέρες, ενώ για τον Ιούνιο μέχρι σήμερα ούτε μία ημέρα» επισημαίνουν οι δύο βουλευτές της ΝΔ.
Καλούν δε τον Θοδωρή Δρίτσα να απαντήσει ποια μέτρα προτίθεται να λάβει άμεσα για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του Λιμένα Θεσσαλονίκης, ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ, σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την ακριβή τήρησή του και τι περιλαμβάνει το νέο Σχέδιο της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ ΑΕ.