Περί τα 240 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καταβολές και οι αποζημιώσεις της Interamerican στη διάρκεια του 2014. Συγκεκριμένα σε 325.634 περιπτώσεις η Interamerican πλήρωσε συνολικά 239,48 εκατ. ευρώ, βελτιώνοντας παράλληλα τις διαδικασίες και την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Η ικανοποίηση των πελατών της φθάνει στο 87% σημειώνοντας αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων έναντι του 2013 και 12 μονάδων σε βάθος πενταετίας. Μάλιστα ο χρόνος έκδοσης συμβολαίων, λόγω των ψηφιακών εφαρμογών και τη καθετοποίησης των διαδικασιών, έχει περιοριστεί κατά μέσο όρο στις δύο ημέρες.
Αναλυτικότερα η εταιρεία πλήρωσε το 2014 στον κλάδο ζωής 95,46 εκατ. ευρώ σε 24.596 περιπτώσεις που αφορούσαν απώλεια ζωής, λήξη συμβολαίων, μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες, καθώς και εξαγορές συμβολαίων. Οι καταβολές κατά το 2014 σε σχέση με το 2013 μειώθηκαν κατά 33%.
Στον τομέα της υγείας, η εταιρεία κατέβαλε 55,63 εκατ. σε 182.829 περιστατικά, με τα συμβόλαια Medisystem να φθάνουν σε αποζημιώσεις τα 35,25 εκατ. για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας και νοσηλείες, ενώ οι νοσοκομειακές και επιδοματικές καλύψεις ανήλθαν σε 20,38 εκατ. Αξιοσημείωτη είναι η αυξημένη κίνηση που παρουσίασαν κατά το έτος τα εξωτερικά ιατρεία της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ Mediclinic και του πολυϊατρείου Medifirst, ιδιόκτητων μονάδων υγείας του ομίλου, με σύνολο 53.688 επισκέψεων και διαγνωστικών εξετάσεων.
Στις γενικές ασφαλίσεις, οι αποζημιώσεις έφθασαν συνολικά τα 74,93 εκατ. σε 59.889 περιπτώσεις, περίπου στα επίπεδα του 2013. Ο κλάδος αυτοκινήτου παρουσίασε μικρή μείωση αποζημιώσεων. Για ομαδικά συμβόλαια, η εταιρεία κατέβαλε 13,46 εκατ. σε 59.502 περιπτώσεις ασφάλισης ζωής, γενικών ασφαλίσεων, υγείας τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά.
Και όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Κώτσαλος «η Interamerican, με στόχο να είναι η πλέον αξιόπιστη εταιρεία της ασφαλιστικής αγοράς, έχει βελτιώσει εντυπωσιακά της διαδικασίες εξυπηρέτησης του πελάτη – από την υποδοχή αιτήσεων, την αξιολόγηση του κινδύνου και την έκδοση συμβολαίου μέχρι τη διαχείριση παραπόνων».