Στα καταστήματα WIND το TalkBand B1της HUAWEI

Στον αστερισμό των Wearables εισέρχεται σιγά – σιγά η αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς εκτιμάται ότι με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, ότι ήδη έχουν πωληθεί περί τα 2,5 χιλιάδες τεμάχια στη χώρα μας, σε συνέχεια της ραγδαίας ανάπτυξης της κινητής ευρυζωνικότητας.

Στον αστερισμό των Wearables εισέρχεται σιγά – σιγά η αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς εκτιμάται ότι με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, ότι ήδη έχουν πωληθεί περί τα 2,5 χιλιάδες τεμάχια στη χώρα μας, σε συνέχεια της ραγδαίας ανάπτυξης της κινητής ευρυζωνικότητας.

Την Τετάρτη η WIND, σε συνεργασία με την HUAWEI, ανακοίνωσε το λανσάρισμα του TalkBand B1, ενός βραχιολιού μέτρησης βιομετρικής δραστηριότητας, απευθυνόμενη στο ραγδαία αναπτυσσόμενο κοινό των δρομέων, εν όψει, μάλιστα, του 32ου Μαραθωνίου της Αθήνας.
Το ηλεκτρονικό βραχιόλι, το οποίο χρησιμοποιείται παράλληλα με smartphone, θεωρείται κατάλληλο για ανθρώπους που τρέχουν και αθλούνται εν γένει, καθώς, μέσω του TalkBand, μπορούν να καταγράψουν την αθλητική τους δραστηριότητα, αλλά και την διάρκεια και την ποιότητα του ύπνου τους.
Έτσι, έχουν μία πρώτη εικόνα της υγείας τους, διαθέτουν χρήσιμα βιομετρικά δεδομένα και, μάλιστα, μπορούν να βλέπουν τις θερμίδες που καταναλώνουν.
Παράλληλα, η συσκευή λειτουργεί ως Bluetooth, καθώς διαθέτει ακουστικό και αναγνώριση κλήσης, ενώ συγχρονίζεται αυτόματα αυτόματα μέσω κινητής εφαρμογής με smartphone ή tablet.
Τα βασικά Χαρακτηριστικά του TalkBand B1 είναι:
Κυρτή οθόνη OLED 1.4″
– Διαστάσεις: 247.5 x 19.3 x 14.6χιλ. 26γρ
– Φόρτιση μέσω Standard USB
– 14 ημέρες χρόνος αναμονής, 6 ημέρες χρόνος λειτουργίας, 7 ώρες χρόνος ομιλίας, 2 ώρες χρόνος φόρτισης
– IP57 Ανθεκτικό σε νερό & σκόνη
– Bluetooth 4.1
– Σύζευξη μέσω NFC
– Διπλό μικρόφωνο με μείωση θορύβου
– Αισθητήρας κίνησης
– Συμβατότητα με Android 4.0+ και iOs 5.0+
Το TalkBand B1 είναι διαθέσιμο στη λιανική τιμή των 129 ευρώ.
Η WIND ανακοίνωσε ότι θα δώσει δωρεάν το TalkBand B1της αποκλειστικά στους δρομείς που θα συμμετάσχουν στον 32ο Μαραθώνιο της Αθήνας, με νέα σύνδεση στο συμβόλαιο W.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία, οι πελάτες της WIND, που έχουν smartphone και κάνουν χρήση internet, έχουν αυξηθεί κατά 58% σε ετήσια βάση, ενώ η αύξηση της χρήσης internet ανά πελάτη, φτάνει το 77%.
Σύμφωνα με την εταιρία, μεταξύ Σεπτεμβρίου 2011 και Σεπτεμβρίου 2014, η χρήση mobile internet αυξήθηκε κατά 379% ενώ ο μέσος όρος χρήσης ανά πελάτη προσεγγίζει τα 620 ΜΒ το μήνα. Μάλιστα, ώρες αιχμής για την κινητή ευρυζωνικότητα είναι μεταξύ 19:00-00:00, ενώ και το Σαββατοκύριακο η κίνηση των data είναι αυξημένη, σε σύγκριση με τις καθημερινές.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk