Ιδιωτικές κατοικίες από τα Small Luxury Hotels of the World

Ιδιωτικές κατοικίες με προσωπική εξυπηρέτηση και πεντάστερες υπηρεσίες μικρού πολυτελούς ξενοδοχείου, με την ιδιωτικότητα μιας βίλας, ενός σαλέ, ενός αρχοντικού ή ακόμα και ενός σκάφους, λανσάρουν τα Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH), ανακοινώνοντας το νέο τους προϊόν, μια νέα συλλογή καταλυμάτων, τα «Private Residences».

Ιδιωτικές κατοικίες με προσωπική εξυπηρέτηση και πεντάστερες υπηρεσίες μικρού πολυτελούς ξενοδοχείου, με την ιδιωτικότητα μιας βίλας, ενός σαλέ, ενός αρχοντικού ή ακόμα και ενός σκάφους, λανσάρουν τα Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH), ανακοινώνοντας το νέο τους προϊόν, μια νέα συλλογή καταλυμάτων, τα «Private Residences».

Η ιδιωτικότητα και η αίσθηση οικειότητας αναδείχθηκε σε ποσοστό 25,7% ως η πιο σημαντική παράμετρος στη διαδικασία επιλογής προορισμού διακοπών πολυτέλειας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης ετήσιας έρευνας των SLH, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 13.000 μέλη του SLH Club από όλον τον κόσμο.
«Το 2013 αλλά και το 2014, παρατηρήσαμε μια ετήσια αύξηση της τάξεως του 27% στον αριθμό των πολύ μικρών ξενοδοχείων (κάτω των δέκα δωματίων), τα οποία επιθυμούσαν να ενταχθούν στα SLH. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχει ένα σαφές αίτημα για αυτό το είδος διαμονής και είναι αυτό το οποίο άνοιξε το δρόμο για τη δημιουργία των Private Residences των SLH», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος των SLH κ. Πολ Κερ.
Παρόμοια τάση προέκυπτε και από τα στατιστικά στοιχεία των μελών του Club του διεθνούς δικτύου. Σύμφωνα με αυτά, το 2013 σημειώθηκε αύξηση 43% σε ετήσια βάση, στον αριθμό των μελών του Club που ξοδεύουν πάνω από 750 δολάρια ανά διανυκτέρευση (679 κρατήσεις για το 2012, σε σύγκριση με 973 κρατήσεις το 2013). Η αύξηση του κόστους ανά διανυκτέρευση προκύπτει στις πραγματικότητα από τα μέλη του Club που κλείνουν στα ξενοδοχεία πολλά δωμάτια για τα μέλη των οικογενειών τους. «Οταν διασταύρωσα αυτά τα στοιχεία με τα αυτά των υπόλοιπων τμημάτων του brand μας, κατάλαβα ότι υπήρχε σαφώς μια θέση στην ξενοδοχειακή αγορά για ένα τέτοιο προϊόν, με μια αυξανόμενη ζήτηση εκ μέρους των πελατών», καταλήγει ο κ. Κερ.
Με βάση τις ενδείξεις που έχει το διεθνές δίκτυο, η πολυτέλεια είναι πλέον ταυτόσημη και ανάλογη με την ιδιωτικότητα και την προστασία του προσωπικού χώρου. Ο χρόνος, σύμφωνα με τους πελάτες των SLH, είναι ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά και προκειμένου να τον επωφεληθούν στο έπακρο, αναζητούν όλο και περισσότερο διαμονή σε καταλύματα που προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζουν απόλυτη ιδιωτικότητα και αυτονομία, δίνοντας έτσι στους επισκέπτες την ευκαιρία να απολαύσουν χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους στις αποκλειστικά δικές τους ενοικιαζόμενες κατοικίες.
Τα SLH διαθέτουν ήδη μια σειρά ξενοδοχείων με ιδιωτικές κατοικίες, όπως τα MUSE Pangkor Laut Estates στη Μαλαισία με οκτώ ιδιωτικές κατοικίες, καθώς και η έπαυλη Foxhill μέσα σε μία έκταση 400 στρεμμάτων στο Cotswold της Μεγάλης Βρετανίας.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk