• Αναζήτηση
  • on air

    Τι κάνει το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» να ξεχωρίζει από τα άλλα ελληνικά σίριαλ που προβάλλονται αυτήν τη στιγμή; Το είπε ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης,

    Τι κάνει το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» να ξεχωρίζει από τα άλλα ελληνικά σίριαλ που προβάλλονται αυτήν τη στιγμή; Το είπε ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης, ένας από τους πρωταγωνιστές του, σε συνέντευξη στο «Εθνος»: «Αυτό που με έκανε να επιστρέψω (στην τηλεόραση) είναι το ίδιο το σενάριο γιατί είναι από τις λίγες φορές που ήρθε στα χέρια μου ένα σενάριο με δομή, με ξεκάθαρους χαρακτήρες και με πολύ αστεία ατάκα».
    Πράγματι, η ομάδα που έχει αναλάβει τη μεταφορά στα καθ’ ημάς της ισπανικής σειράς, γιατί εισαγόμενη είναι η κεντρική ιδέα της παραγωγής, κάνει εξαιρετική δουλειά. Οι Ελενα Σολωμού, Κωστής Παπαδόπουλος, Βίκυ Αλεξοπούλου και Κωνσταντίνα Γιαχαλή έχουν καταφέρει κάτι που μοιάζει σχεδόν ακατόρθωτο για τους περισσότερους έλληνες συναδέλφους τους: να πιάσουν τον σφυγμό του μέσου ανθρώπου, να «σκανάρουν» λεπτομερώς τα αισθήματα, τις σκέψεις, τις συμπεριφορές του, το μεγαλείο αλλά και τις μικρότητές του και να τα μετατρέψουν (προσθέτοντας την απαραίτητη για τη λειτουργία της κωμωδίας υπερβολή) σε απολαυστικά σκετσάκια. Μέσα από τα οποία αναγνωρίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους, γνωστούς, συγγενείς και φίλους, αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό. Το σενάριο λοιπόν είναι ο πρώτος από τους τρεις παράγοντες στους οποίους οφείλεται η επιτυχία της σειράς του Alpha.
    Δεύτερος παράγοντας είναι ο σκηνοθέτης Αντώνης Αγγελόπουλος, η κάμερα του οποίου αποτελεί την ήρεμη δύναμη της παραγωγής: έναν αυτόπτη μάρτυρα τόσο διακριτικό ώστε να μην εκθέτει ανεπανόρθωτα τους μικρούς, καθημερινούς ήρωες της σειράς (οι σκηνές στην τουαλέτα, στο μπάνιο, στο κρεβάτι την ώρα του ύπνου μπορούν να είναι από αμήχανες ως αγοραίες) αλλά και τόσο αδιάκριτο όσο… πρέπει ώστε να καταγράφει το κωμικοτραγικό και να το σερβίρει με αξιοσημείωτη λεπτότητα. Eναν αυτόπτη μάρτυρα που, είναι εμφανές, συμπαθεί εκείνους που παρακολουθεί, ακόμα και όταν εκδηλώνουν τον χειρότερο εαυτό τους.
    Και φθάνουμε στους έξι πρωταγωνιστές, τον τρίτο παράγοντα επιτυχίας: έχοντας στα χέρια τους ένα σενάριο «με ξεκάθαρους χαρακτήρες», οι Ιωάννα Τριανταφυλλίδου Πάνος Βλάχος (νέο ζευγάρι), Δάφνη Λαμπρόγιαννη – Βλαδίμηρος Κυριακίδης (ώριμο ζευγάρι) και Ελένη Κοκκίδου Αντώνης Αντωνίου (πιο… ώριμο ζευγάρι) ερμηνεύουν με μέτρο και υποδόριο χιούμορ τους σύγχρονους Ελληνες που μοιράζονται τη ζωή τους τη μία ως οι καλύτεροι φίλοι την άλλοι ως οι… χειρότεροι εχθροί. Χαριτωμένοι και οι έξι (καθένας με τον δικό του τρόπο) και εμφανώς ευτυχείς με αυτό που κάνουν (αυτή τουλάχιστον είναι η αίσθηση που εγώ εισπράττω) απογειώνουν την κωμωδία και μας χαρίζουν άφθονο γέλιο. Απολαυστική, τέλος, και η Ελένη Γερασιμίδου που με ένα σύντομο πέρασμά της σκιαγράφησε αριστοτεχνικά την ελληνίδα μάνα – εφιάλτη που επιτίθεται με όπλο την αγάπη προκειμένου να θυμίσει σε όλους και όλες ότι ήταν και θα παραμείνει αρχηγός στην οικογένεια.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Γνώμες
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk