Ενας ακόμη «φονικός» οδικός άξονας, όπως αποδεικνύεται και από τα συνεχή τροχαία ατυχήματα, είναι το τμήμα Πάτρα – Πύργος. Μόλις την Παρασκευή άνοιξε ο δρόμος για να κάνουν το επόμενο βήμα προς το Ελεγκτικό Συνέδριο οι πέντε από τις οκτώ πολύπαθες εργολαβίες στις οποίες έχει σπάσει το έργο. Τα ερωτήματα όμως για τη συμμετοχή της Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών του Ομίλου Καλογρίτσα παραμένουν, καθώς αναδεικνύεται οριστική ανάδοχος σε μία από τις 4 συνολικά εργολαβίες στις οποίες μειοδότησε.
Ομως, σύμφωνα με πληροφορίες, για τις υπόλοιπες τρεις (οι πρώτες και παλαιότερες μάλιστα εργολαβίες) η έκπτωση που έδωσε δεν πέρασε από την «κρησάρα» της Επιτροπής Διαγωνισμού. Σε αυτή την περίπτωση θα κληθεί μεν ο δεύτερος μειοδότης, όμως σε κάποιες περιπτώσεις το ενδιαφέρον του δεύτερου έχει ήδη αποσυρθεί.
Εν τω μεταξύ, η χρηματοδότηση του έργου έχει ήδη λάβει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για συνολικά 293 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής. Η έναρξη των εργασιών θα εξαρτηθεί από την πρόθεση ή μη του υπουργείου να προχωρήσει έστω χωριστά τις εργολαβίες με τη σειρά που αυτές θα εγκρίνονται από το Ελεγκτικό ή θα πάει για υπογραφή και των 8 συμβάσεων συγχρόνως.